Gå til innhold

prøveri prøvera...


yabbadoo

Anbefalte innlegg

Ja, da ble det oppretting av prøverdagbok på meg også, da. Mannen er ikke like interessert i å snakke om denne prøvingen 24/7 som meg, og ellers er det jo ikke så interessant for andre heller. Så da får jeg heller tømme mine tanker for dere herlige kvinneguidendamer :)

Jeg er 28 år, mannen er straks 32. Jeg har egentlig ønsket meg barn lenge, samtidig som jeg trivs veldig godt med å bare være oss to. Vi har fast jobb begge to, og har nettopp kjøpt hus og bil. Alt ligger til rette for familieliv, og da ble mannen klar også. Vi er i andre prøveperiode nå, og det er 2 dager til IKM. Jeg tok en billigtest i går kveld som var blendahvit, til tross for at jeg snudde og vendte på den i alle retninger. (kom i skade for å se på den i dag tidlig, og da var det en skyggestrek der. Prøver å fortelle meg selv at det er en grunn til at en ikke skal se på den etter 30 minutter, men håper ble lyserosa)

 

Jeg har hatt egglederbetennelse, med de bekymringene det fører med seg. Men enn så lenge skyver jeg dette bak, og håper det skal klaffe etter hvert.

 

Akkurat nå sitter jeg og kjenner på mensmurringer, og tør nesten ikke gå på do... Håper så veldig på en liten skatt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke helt tro det, men i dag har jeg en mega- ultrasvak strek på testen min.... våknet med mensmurringer. Hadde tenkt å spare testen til i morgen, men det klarte jeg ikke. Og vips, en svak svak skyggestrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn i dagboka de og jubler forsiktig: :hoppendeglad: Så spennende med strek. Kan være at egget rett og slett har festet seg sent. Hvilke type test brukte du? Legg ved bilde? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en rfsu tidligtest. Fikk tips av en venninne i dag om at de ikke er så gode, så må ta en tur på apoteket og hamstre litt. Men det mest spennende er egentlig om mensen kommer i morgen eller ikke, det murrer som bare det.

 

Min elskede mener han må se en test som er litt bedre før han jubler, så krysser fingrene for at det blir sterkere nå...

post-81781-0-33555100-1442056646_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :) korte prøvedagbøker er jo baaare koselig :) du får komme over i graviditetsdagbøkene når du er klar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :) Her er det nesten sånn at jeg ikke tør å slippe jubelen løs, for det er så mange som prøver så mye lengre. Men det er jo enda veldig tidlig for meg da, så en vet jo enda ikke helt hvordan det går :) I jobben min treffer jeg veldig mange som mister, nesten hver dag, så jeg hadde egentlig trodd jeg kom til å ha en litt avmålt distanse til det hele, men sånn ble det ikke.

Jeg husker da jeg satt inn min første p- stav, da tenkte jeg at når disse tre årene var gått, da kom vi til skulle ha en liten baby. Så ble det en p-stav til, og vips så ble det samlivsbrudd. Når jeg etter et 5 år langt forhold plutselig var singel og knust som 26 åring trodde jeg ikke det skulle bli familieliv på meg. Men så gikk det et år med hjertesmerte, før jeg traff han jeg med en gang skjønte var min drømmemann. Nå er det vi to som har plantet en liten spire, og hjertet mitt bobler over av lykke. Akkurat nå, i dag er alt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...