Gjest Uhumskheter Skrevet 12. september 2015 #41 Del Skrevet 12. september 2015 Hahaha...! Jeg tenker ofte over denne myrsnippen jeg, fortalte om historien til ei venninne av meg og hennes reaksjon var å ikke snakke med meg på en mnd. Og jeg som bare ville diskutere litt filosofisk... :/ Anonymous poster hash: de5a3...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #42 Del Skrevet 12. september 2015 Her er snuppelupp-gullet mitt. Er han ikke skjønn? Lille duttenuttesnuskekosesukkerklumpen min. Anonymous poster hash: 5a2b1...916 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. september 2015 #43 Del Skrevet 12. september 2015 To stykker med den samme polyvoreungen? Dere er nok et fint foreldrepar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #44 Del Skrevet 12. september 2015 En jeger gikk engang i skogen; og så møtte han myrsnipen. «Kjære vene, skyt ikke mine barn!» sa myrsnipen. – «Hvem er det som er dine barn da?» spurte jegeren. – «De vakreste barna som i skogen går, det er mine!» svarte snipen. – «Jeg får vel ikke skyte dem da,» sa jegeren. Men da han kom tilbake, hadde han et helt knippe myrsnipeunger i hånden, som han hadde skutt. «Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!» sa snipen. – «Var disse dine?» spurte jegeren – «jeg skjøt de styggeste jeg fant jeg.» – «Å ja, å ja!» svarte snipen, «vet du ikke, at hver synes best om sine barn?» ----------- Det er et velkjent fenomen at alle mødre synes sitt eget barn er verdens vakreste. Men er dette faktisk tilfelle? Jeg vil i denne tråden av godhet i hjertet gi hver og en av dere en reality check. Alle bidrag vil bli ratet på en skala fra 1 til 10. For å oppnå en høy score vil det være fordelaktig med brede smil, en fyldig hårmanke og ikke minst solide bollekinn. Haha, morsomt. Men det er vel ikke helt riktig at "alle mødre" synes sitt eget barn er verdens vakreste? Jeg ser stadig vekk barn som ikke er noe særlig å se på. Ikke alltid at de er direkte stygge, men bare vel, ikke pene, og litt mindre enn bare "vanlige" også. Uansett, dette er noe som slår meg iblant, når jeg f.eks. er på avslutningsfester i barnehagen og ser på mindre pene småjenter overpyntet med kjoler, diadem, glitrende strømpebukser, elegante fletter etc., men de ser likevel så tragiske ut sammenlignet med min naturlige skjønnhet ikledd en enkel kjole uten masse pynt og dilldall. Anonymous poster hash: 66608...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #45 Del Skrevet 12. september 2015 Anonymous poster hash: c21f8...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 12. september 2015 #46 Del Skrevet 12. september 2015 Heldigvis er det slik at enhver synes best om egne barn, ellers ville artene overlevelse vært mer usikker. Man kan se at andres barn er mer billedskjønne enn sine egne, men uansett er de ikke like kloke/ sjarmerende/ morsomme/ snille/ smarte osv , som dine egne barn. Dersom naboen din har et barn som er både skoleflink, aldri finner på noe galt og usedvanlig vakker, så kommer en gjerne til å tenke tanker som: Heldigvis er ikke mitt barn like kjedelig, mitt barn er mer sjarmerende, med det rufsete håret som aldri holder seg på plass, de merkelige kommentarene og kreative påfunnene. - Jeg kunne aldri vært dem foruten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #47 Del Skrevet 12. september 2015 En tulletråd som ingen har postet bilder av ungen sin i, og folk blir allikevel støtt og krangler. Internett Anonymous poster hash: 0ce57...d3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jurgy Skrevet 12. september 2015 #48 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Ser vi allerede har bikket side 3. Ikke dårlig. Tråden skriker nå etter sitt første bidrag. Som alltid sitter det første lengst inne, men grip sjansen nå alle skjønne mødre der ute. For å gi en liten rosin i pølsa vil jeg også spå hvordan barnet vil se ut i voksen alder. Altså en voksen look alike. Endret 12. september 2015 av jurgy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 13. september 2015 #49 Del Skrevet 13. september 2015 Haha, morsomt. Men det er vel ikke helt riktig at "alle mødre" synes sitt eget barn er verdens vakreste? Jeg ser stadig vekk barn som ikke er noe særlig å se på. Ikke alltid at de er direkte stygge, men bare vel, ikke pene, og litt mindre enn bare "vanlige" også. Uansett, dette er noe som slår meg iblant, når jeg f.eks. er på avslutningsfester i barnehagen og ser på mindre pene småjenter overpyntet med kjoler, diadem, glitrende strømpebukser, elegante fletter etc., men de ser likevel så tragiske ut sammenlignet med min naturlige skjønnhet ikledd en enkel kjole uten masse pynt og dilldall. Anonymous poster hash: 66608...70c ikke bekymre deg, sikkert mange som synes din "naturlige skjønnhet" ikke er noe særlig å se på heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 13. september 2015 #50 Del Skrevet 13. september 2015 Er du seriøs?? Eier du ikke humor?? Hvis en kvinnelig bruker hadde startet tråden da, ville det stilt seg annerledes da eller? Anonymous poster hash: b4401...3e4 Så du kan med sikkerhet si at dette er en mann da? For jeg aner ikke, og kjønn har heller ikke noe å si når det kommer til pedofili. Dette er bare ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. september 2015 #51 Del Skrevet 13. september 2015 En jeger gikk engang i skogen; og så møtte han myrsnipen. «Kjære vene, skyt ikke mine barn!» sa myrsnipen. – «Hvem er det som er dine barn da?» spurte jegeren. – «De vakreste barna som i skogen går, det er mine!» svarte snipen. – «Jeg får vel ikke skyte dem da,» sa jegeren.Men da han kom tilbake, hadde han et helt knippe myrsnipeunger i hånden, som han hadde skutt. «Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!» sa snipen. – «Var disse dine?» spurte jegeren – «jeg skjøt de styggeste jeg fant jeg.» – «Å ja, å ja!» svarte snipen, «vet du ikke, at hver synes best om sine barn?» -----------Det er et velkjent fenomen at alle mødre synes sitt eget barn er verdens vakreste. Men er dette faktisk tilfelle? Jeg vil i denne tråden av godhet i hjertet gi hver og en av dere en reality check. Alle bidrag vil bli ratet på en skala fra 1 til 10. For å oppnå en høy score vil det være fordelaktig med brede smil, en fyldig hårmanke og ikke minst solide bollekinn. Seriøst. Det er skikkelig stygt å diskutere utseendet på sine egne barn. Håper ingen foreldre svarer her med å henge ut sine egne barns utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. september 2015 #52 Del Skrevet 13. september 2015 ..og der forsvant plutselig alle disse kvalmende småbarnsmødrene som tidligere har skrevet innlegg om ungene deres som er SÅ usedvanlig vakre at de blir stoppet på gata av fremmede som må kommentere hvor pene barna er. Kom igjen da, post bilder hvis dere tør!Anonymous poster hash: 4432d...cbc Er ulovlig å poste bilder av folk uten ssmtykke. Av barn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. september 2015 #53 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Syns det er flott at folk syns barna sine er vakre, på et sunt nivå såklart. Men selv om noen foreldre gjør ekstra ut av det så må ikke det gå utover en uskyldig unge. Å rate et barn er rett og slett motbydelig! Mest sannsynlig så kommer mange barn til å "få en reality check" om ikke så mange år uansett, på godt og vondt. Endret 13. september 2015 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #54 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg har barn, men jeg legger ikke ut bilde av barnet i en åpen tråd på et åpent forum. Hvorfor ikke? svaret sier seg selv, gjør det ikke? Er uansett ikke noe myrsnipe-mamma. Jeg elsker ungen min, men jeg vet om unger som er penere, søtere og alt det der. Anonymous poster hash: b1fb4...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #55 Del Skrevet 13. september 2015 trengs ikke, jeg vet allerede at mitt barn er den vakreste, godeste, snilleste lille-store gulle prinsen i verden<3 <3 <3 <3 Alle syns jo det om barna sine:-) Det blir annerledes når du hevder det ovenfor andre og blir en selvopptatt mamma som hevder sitt eget barn over andre.Mitt inntrykk er at Ts prøver å si noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. september 2015 #56 Del Skrevet 13. september 2015 Alle syns jo det om barna sine:-) Det blir annerledes når du hevder det ovenfor andre og blir en selvopptatt mamma som hevder sitt eget barn over andre.Mitt inntrykk er at Ts prøver å si noe om dette. Innlegget mitt var ironisk, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #57 Del Skrevet 13. september 2015 Innlegget mitt var ironisk, da. Skjønner: -D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. september 2015 #58 Del Skrevet 13. september 2015 I anledning denne merkelige tråden, kom jeg på dette verset av Pam Ayres: It's hard to explain when I look at your Wayne why you bothered to have one at all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #59 Del Skrevet 14. september 2015 NSA Anonymous CIA Indigo FBI Anonymous poster hash: d7963...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå