Gå til innhold

Jeg rater ungen din

Gjest jurgy

Anbefalte innlegg

Sikkert en god ide til en app. Spesielt hvis man legger inn kun positive rangeringer og godord om hvor fine ungene er. Folk elsker jo å høre skryt av ungene sine.

Men seriøst. Nei.

Anonymous poster hash: bd6c8...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herregud, dette stinker av pedofili, bare en utspekulert måte til å få tak i nye bilder på..!

Er du seriøs?? Eier du ikke humor?? Hvis en kvinnelig bruker hadde startet tråden da, ville det stilt seg annerledes da eller?

Anonymous poster hash: b4401...3e4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haa haa fantastisk tråd.

Så mange kjedelige tørre småbarnsmødre det var her. Humor skader deg ikke, det gjør ikke vondt og det er faktisk ganske gøy. Slutt å vær så prippen, en liten parodi på småbarnsforeldre er da ikke det verste her i livet ;)

Anonymous poster hash: d61f5...221

Du er ekkel faktisk

Anonymous poster hash: 7e6f5...915

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?? Eier du ikke humor?? Hvis en kvinnelig bruker hadde startet tråden da, ville det stilt seg annerledes da eller?

Anonymous poster hash: b4401...3e4

Kvinner kan og være pedo vettu.

Anonymous poster hash: f3422...1aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

En jeger gikk engang i skogen; og så møtte han myrsnipen. «Kjære vene, skyt ikke mine barn!» sa myrsnipen. – «Hvem er det som er dine barn da?» spurte jegeren. – «De vakreste barna som i skogen går, det er mine!» svarte snipen. – «Jeg får vel ikke skyte dem da,» sa jegeren.

Men da han kom tilbake, hadde han et helt knippe myrsnipeunger i hånden, som han hadde skutt. «Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!» sa snipen. – «Var disse dine?» spurte jegeren – «jeg skjøt de styggeste jeg fant jeg.» – «Å ja, å ja!» svarte snipen, «vet du ikke, at hver synes best om sine barn?»

-----------

Det er et velkjent fenomen at alle mødre synes sitt eget barn er verdens vakreste. Men er dette faktisk tilfelle? Jeg vil i denne tråden av godhet i hjertet gi hver og en av dere en reality check. Alle bidrag vil bli ratet på en skala fra 1 til 10. For å oppnå en høy score vil det være fordelaktig med brede smil, en fyldig hårmanke og ikke minst solide bollekinn.

:-) så befriende med en som vil vekke folk(mødre)på en så underfundig måte.Veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

For en ekkel tråd!

At det går ann!!

Anonymous poster hash: d80ad...b96

Ekkel? Mener det er en liten oppvekker av altfor selvopptatte mødre. Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

..og der forsvant plutselig alle disse kvalmende småbarnsmødrene som tidligere har skrevet innlegg om ungene deres som er SÅ usedvanlig vakre at de blir stoppet på gata av fremmede som må kommentere hvor pene barna er.

Kom igjen da, post bilder hvis dere tør!

Anonymous poster hash: 4432d...cbc

Tror dette stikker litt dypere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nå lo jeg høyt, TS. :) Dere som prater om pedofili, enten ved å skrive det eller plusse et sånt innlegg, må jo være tullete.

Anonymous poster hash: e18a8...48f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trengs ikke, jeg vet allerede at mitt barn er den vakreste, godeste, snilleste lille-store gulle prinsen i verden<3 <3 <3 <3 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkel? Mener det er en liten oppvekker av altfor selvopptatte mødre.

Og det skal altså gå utover utseende på barna? 

Anonymous poster hash: f635c...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Og det skal altså gå utover utseende på barna?

Anonymous poster hash: f635c...b5c

Tror ikke dette var alvorlig ment fra Ts.Tror dette handlet mer om selvopptatte mødre som forherliger barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ekkel faktiskAnonymous poster hash: 7e6f5...915

Og jeg mener du har fått en tørrpinn stukket litt for langt opp bak. Men at småbarnsforeldre blir så altfor kjedelig er jo det ingen tvil om når en ser hvor gravalvorlig du og andre er. Si meg gjør det vondt for deg å smile?

Anonymous poster hash: d61f5...221

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...! :fnise:

Jeg tenker ofte over denne myrsnippen jeg, fortalte om historien til ei venninne av meg og hennes reaksjon var å ikke snakke med meg på en mnd. Og jeg som bare ville diskutere litt filosofisk... :/

Anonymous poster hash: de5a3...1d1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...