Gå til innhold

Blør av mange orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg har en onaneringsperiode der jeg onanerer ca. 5 ganger på 2-3 dager UTEN dildo / noe inn, så begynner jeg å blø som en liten mellom-mens dagene etter.. Veldig rart siden jeg ikke er inni med noe, kan det være slitasje av muskler som må hvile bare eller bør jeg gå til lege mtp svulster som sprekker eller lignende? Det har vært sånn over tid.

Anonymous poster hash: 7ca1b...8c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også hatt. Men jeg har vel egentlig kommet frem til at det er fordi jeg har utsatt mensen for lenge på p-pillene. Musklene trekker seg jo sammen og framprovoserer kanskje mensen?  :vetikke:

Har vært hos gyn, og hun kunne ikke se at noe var galt. 

Skrevet

Ring legen i morgen du :)

Jeg fikk ikke ringt legen i dag, å jeg har en mannlig lege så syntes det er litt vanskelig å snakke om. Har egentlig ikke råd til privat gynekolog heller, men hvis dere tenker at det er alvorlig så må jeg jo bare komme meg til legen..!

Det har jeg også hatt. Men jeg har vel egentlig kommet frem til at det er fordi jeg har utsatt mensen for lenge på p-pillene. Musklene trekker seg jo sammen og framprovoserer kanskje mensen?  :vetikke:

Har vært hos gyn, og hun kunne ikke se at noe var galt. 

Jeg går ikke på p-piller så det kan ikke være av det. Har ikke sex heller så ikke gravid eller kjønnssykdom. Men kanskje noe med musklene ja..

Det er tredje gangen det skjer med meg nå (sluttet å onanere i mange mnd pga det) så derfor jeg begynner å lure litt, kommer jo ikke såå "hardt" heller (:P) så er blitt en smule bekymret..  Men takk som delte din erfaring!

Skrevet

Jeg fikk ikke ringt legen i dag, å jeg har en mannlig lege så syntes det er litt vanskelig å snakke om. Har egentlig ikke råd til privat gynekolog heller, men hvis dere tenker at det er alvorlig så må jeg jo bare komme meg til legen..!

Jeg går ikke på p-piller så det kan ikke være av det. Har ikke sex heller så ikke gravid eller kjønnssykdom. Men kanskje noe med musklene ja..

Det er tredje gangen det skjer med meg nå (sluttet å onanere i mange mnd pga det) så derfor jeg begynner å lure litt, kommer jo ikke såå "hardt" heller ( :P) så er blitt en smule bekymret..  Men takk som delte din erfaring!

Jeg fikk henvisning til gyn hos legen, men det var 2-3mnd ventetid. Så jeg tok heller turen til en privat en. Men det koster jo en del da...

Skrevet

hadde ringt og fått time hos legen jeg,er sikkert ikke noe farlig men du må sjekke det opp

Skrevet

Det er så dyrt.. :( Men skal til fastlegen om ikke lenge.. Greien er at jeg ser han ganske ofte pga andre ting så er ikke helt komfortabel med at han skal gjøre GYN sjekk på meg. Gjør dere hos fastegen eller en dere ser sjeldnere? er voksen og har ikke noe problem med mannlig gyn til vanlig, bare RART? siden det er fastlegen? eller får jeg ofre den prisen for å spare 500,- forhold til hos privat? hilsen TS

Skrevet

Sjekk deg for livmorhalskreft

Anonymous poster hash: f4063...d21
Skrevet

Det er så dyrt.. :( Men skal til fastlegen om ikke lenge.. Greien er at jeg ser han ganske ofte pga andre ting så er ikke helt komfortabel med at han skal gjøre GYN sjekk på meg. Gjør dere hos fastegen eller en dere ser sjeldnere? er voksen og har ikke noe problem med mannlig gyn til vanlig, bare RART? siden det er fastlegen? eller får jeg ofre den prisen for å spare 500,- forhold til hos privat? hilsen TS

Du sparer vel nærmere 8-900 kr tenker jeg.

Jeg gjør begge deler. Tar en skikkelig sjekk hos gynekolog ca annenhvert år. Men de gangene det skjer noe som må sjekkes ellers i året går jeg til fastlegen. Synes ikke det er kleint eller rart i det hele tatt. De er jo leger, det er jobben deres.

Skrevet

Hvis det er flere leger knyttet til kontoret hos din fastlege, så er det vel bare å høre om muligheten for at en kvinnelig lege kunne tatt sjekken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...