Gå til innhold

Greske PIRATER angriper flyktningbåter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Masked gunmen from the Greek coastguard’s special forces have turned pirate and are robbing refugees in boats in the middle of the Mediterranean, migrants and aid-workers claim.

Migrants have told MailOnline shocking stories of how 'commandos' wearing balaclavas and armed with guns have struck in dozens of attacks between Turkey and Greece during July and August.

In some instances, the pirates made off with tens of thousands of euros in cash that the migrants had taken with them to find a better life in Europe - as well as mobile phones. The pirates have often taken to stealing motors, sinking the boats the migrants are on and then abandoning the migrants at sea.

Herregud, nå får det være nok!
Ikke nok med at hjelpeløse flyktninger blir møtt med rasisme og hets av europeere, men nå har de begynt å angripe dem også. De raner dem, og i noen tilfeller senker (!) båtene deres midt på havet.

Anonymous poster hash: 44dad...7df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville tatt de kildene for god fisk..

Dette kan like gjerne være arrangert av de samme folkene som tar betalt for å frakte flyktningene over.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville tatt de kildene for god fisk..

Dette kan like gjerne være arrangert av de samme folkene som tar betalt for å frakte flyktningene over.

Helt klart ingen ting trekker kunder mer enn rykter om sjørøveri og drukningdød i møte.

• Liker 2
Skrevet

Helt klart ingen ting trekker kunder mer enn rykter om sjørøveri og drukningdød i møte.

Kunder har de sannsynligvis mer enn nok av nå..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...