AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Jeg tar følgende kosttilskudd daglig : 3 tabletter B -vit (anbefalt dosering iflg produsent) 1tablett D-vit Eye -q (omega 3) Grunnen til at jeg tar kosttilskudd er at jeg har mistet så mye hår at frisøren min kommenterte det.... Jeg syns det er veldig tungt. D-vit begynte jeg på etter å ha vært hos hudlege pga båravfallet. Eye q ønsker jeg å prøve ut fordi jeg sliter med konsentrasjonen samtidig som jeg er student. Dårlig konsentrasjon kan dog skyldes hårtapet og noe problemer i heimen. Noen som har innspill? Anonymous poster hash: b4125...c3a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Vannløselige vitaminer som vit D skal du ikke ta mer enn anbefalt dagsdose av. Forøvrig bør du søke hjelp hos lege. Anonymous poster hash: 44451...9a4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Vit D er fettllselig. Har vært hos hudlege pga håravfallet. Han målte D vit nivået som lå under anbefalt dose. Har brukt D vit i ett år... Nå har jeg imidlertid startet opp med B vit og Eye q.... Anonymous poster hash: b4125...c3a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Gå til en lege og få påvist mangler før du begynner på tilskudd. Det blir fort dyr urin. D-vitamin er greit siden du har vært hos hudlege. Anonymous poster hash: cdc33...483 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Jeg tenkte D var en vannløselig vitamin som skylte ut det overflødige og derfor var helt ufarlig å ta mye av. Samme som med B vit. Jeg synes ikke dette høres mye ut. Selv tar jeg multivit + tran og ekstra folat..Anonymous poster hash: d368a...ada
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå