Gå til innhold

Tv-serier du gleder deg til begynner igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnise:  Ja, selvfølgelig mener jeg sesong 4  :trist:

Var ikke det på tide å avslutte den nå? Den skulle jo egentlig bare ha en sesong :)
Skrevet

Game of Thrones! Og endelig har samboer sett alle episodene så vi kan se den nye sesongen sammen for første gang :D

Og så gleder jeg meg fryktelig til Twin Peaks begynner igjen. Jeg er såpass heldig at jeg slapp å vente 25 år siden jeg først så den for noen måneder siden, så jeg er litt " bortskjemt" i forhold til andre fans.

Skrevet

Game of Thrones! Og endelig har samboer sett alle episodene så vi kan se den nye sesongen sammen for første gang :D

Og så gleder jeg meg fryktelig til Twin Peaks begynner igjen. Jeg er såpass heldig at jeg slapp å vente 25 år siden jeg først så den for noen måneder siden, så jeg er litt " bortskjemt" i forhold til andre fans.

Ble ikke den kanselert når David Lynch forlot prosjektet?
Skrevet

Nei, den fikk klarlys igjen, og Lynch kom tilbake. Nå skal det til og med bli enda flere episoder enn først planlagt :D

Skrevet

Det blir som når Dallas ble igjennopplivet :) Jeg har ikke sett original serien enda, mange sier den er fantastisk

Skrevet

Supernatural

The Vampire Diaries

The Originals

Og Blacklist selvfølgelig... :)

Og Haven...

(hmmm... jeg ser mye serier, ja... det er sikkert flere som kommer igjen som jeg følger med på også...)

Kommer Haven? Nå ble jeg glad :D noen formening om når den kommer til Norge? :)

Skrevet

Var ikke det på tide å avslutte den nå? Den skulle jo egentlig bare ha en sesong :)

Det kan hende, men så ble det nå sånn da... og resultatet ble bra, så da klager ikke jeg. Men å dra den enda lengre hadde kanskje blitt for mye.

Kommer Haven? Nå ble jeg glad :D noen formening om når den kommer til Norge? :)

Jeg vet ikke, jeg streamer så jeg ser de online. Jeg har aldri peiling på når de blir sendt på TV i Norge, for jeg er for utålmodig til å vente. 

Skrevet

The Vampire Diaries og Modern Family

Skrevet

I kveld oppdaget jeg at jeg hadde gledet meg til Continuum også, gitt. Da jeg sjekket om det var kommet noe nytt så var det to episoder av nyeste sesongen som lå og ventet på meg... yaaay 

Skrevet

Dag!!

Dumt det er siste sesong :( Jeg blir aldri lei av Dag :)

Skrevet

Revolution har begynt igjen på TvNorge - midt på fukcings natta. Så det var ikke akkurat mange som gadd å se på den, så de sender tydeligvis bare fordi de har kjøpt den. Det har allerede blitt vist fem episoder, men den sjette er i natt - klokka 02.30. I alle fall i natt.  Og neste søndag klokka 00.30. Ikke noe system, altså...

Så da ble det å laste ned de fem første. Var så rart å se det igjen, huska ingenting av det, er jo så LENGE siden sist, husker ikke når den gikk på tvNorge sist.

Avsporing, kanskje, men tenkte nevne det hvis det er flere som venter på Revolution!

Skrevet

The Americans. Sesong 4 begynner vel i januar/februar.

Narcos. Første sesong kom nettopp på Netflix og ny sesong er varslet. Blir spennende å se hva den vil handle om, siden sesongen med Pablo Escobar i grunn er avsluttet. Fortsetter de med Cali-kartellet, eller blir det noe annet?

Skrevet

Det er mange serier som jeg følger med på og som snart starter opp med ny sesong, som jeg faktisk ikke gleder meg til. Eneste grunnen til at jeg fortsetter å se på dem, er på grunn av karakterene jeg har blitt glad i etter å ha sett seriene fra dag en. Greys anatomy og the vampire diaries er et par gode eksempler.

De seriene jeg gleder meg enormt til er Vikings, game of thrones, the americans, shameless og broen.

Annonse
Skrevet

Det er mange serier som jeg følger med på og som snart starter opp med ny sesong, som jeg faktisk ikke gleder meg til. Eneste grunnen til at jeg fortsetter å se på dem, er på grunn av karakterene jeg har blitt glad i etter å ha sett seriene fra dag en. Greys anatomy og the vampire diaries er et par gode eksempler.

De seriene jeg gleder meg enormt til er Vikings, game of thrones, the americans, shameless og broen.

Når kommer fjerde sesong av vikings?

Skrevet

Når kommer fjerde sesong av vikings?

Alt for lenge til, mener det er i mars om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Alt for lenge til, mener det er i mars om jeg ikke husker feil.

Uff, såpass! Takk for svar :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

TORE PÅ SPORET!!

Det begynner igjen i oktober!!  :hoppe:  :nigo:

Skrevet (endret)

Å, takk til dere som minnet meg på The Americans. Den hadd jeg glemt, tror jeg har hele sesong tre å glede meg til først jeg da... :)

Edit: Hvor har dere sett sesong 3?

Endret av Polly Ester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...