Gå til innhold

Tv-serier du gleder deg til begynner igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del blir nok høstens høydepunkter Empire (23/9) og American Horror Story (7/10).

Hva med dere andre?

Anonymous poster hash: 19279...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser fram til fjerde sesong av vikings ;) En som lurte meg til å se den, så ble jeg hekta. Ellers fulgte jeg med på resurrection, men vet ikke når den kommer igjen. Eller har den kommet? Nyinnspilling av Twin Peaks neste år ser jeg frem til. Likte den gamle og håper den nye er like bra.

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til fjerde sesong av vikings ;) En som lurte meg til å se den, så ble jeg hekta. Ellers fulgte jeg med på resurrection, men vet ikke når den kommer igjen. Eller har den kommet? Nyinnspilling av Twin Peaks neste år ser jeg frem til. Likte den gamle og håper den nye er like bra.

Resurrection ble kansellert... Hvis det er samme programmet jeg så på (den gutten og andre 'døde' som kom tilbake osv) så fortsetter ikke den. Det er skikkelig trist, for den serien hadde faktisk potensiale. Dessverre betyr seertall mer enn noe annet, selv om tusenvis av mennesker syns den var bra.

Ellers gleder jeg meg til The walking dead! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supernatural

The Vampire Diaries

The Originals

Og Blacklist selvfølgelig... :)

Og Haven...

(hmmm... jeg ser mye serier, ja... det er sikkert flere som kommer igjen som jeg følger med på også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The walking dead, american horror story, fargo, vampire diaries og greys anatomy!

Anonymous poster hash: a0386...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resurrection ble kansellert... Hvis det er samme programmet jeg så på (den gutten og andre 'døde' som kom tilbake osv) så fortsetter ikke den. Det er skikkelig trist, for den serien hadde faktisk potensiale. Dessverre betyr seertall mer enn noe annet, selv om tusenvis av mennesker syns den var bra.

Ellers gleder jeg meg til The walking dead! :D

Jepp, det er den jeg tenkte på. Søren og! Ja, ja. Den var bra den. Walking dead har jeg kommet ut av. For prøve å se gjennom den igjen da. Faktisk bra serie det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernatural

The Vampire Diaries

The Originals

Og Blacklist selvfølgelig... :)

Og Haven...

(hmmm... jeg ser mye serier, ja... det er sikkert flere som kommer igjen som jeg følger med på også...)

Haven er også en bra serie :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er mange! Fortsatt 2 uker til samtlige begynner, men føles som en evighet. Listen er slik foreløpig:

Once upon a time (28/9)

Big bang theory (22/9)

South Park (17/9)

Simpsons (28/9)

Muppets (23/9)

Agents of Shield (30/9)

iZombie (7/10)

Bones (2/10)

Walking Dead (originalen) (12/10)

(Supergirl) (27/10) (får se om jeg gidder å se på den, spørs om den blir typisk jente-serie eller rettet mot menn også)

Endret av Devilheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

resurrection var kjempespennende, men tror det er kansellert. Men er det nyinnspilling av twin peaks? Trodde det var fortsettelse :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ressurection kansellert? :(

Snakker her om ting som går på tv i Norge.

Revolution!

I kveld med Ylvis LIVE

Criminal Minds

Stalker

The whispers (som jeg tror bare er midlertidig pausa pga at vi ligger tett på usa her)

Under the dome

The bachelorette 

Åh, det er mange! Fortsatt 2 uker til samtlige begynner, men føles som en evighet. Listen er slik foreløpig:

Once upon a time (28/9)

Big bang theory (22/9)

South Park (17/9)

Simpsons (28/9)

Muppets (23/9)

Agents of Shield (30/9)

iZombie (7/10)

Bones (2/10)

Walking Dead (originalen) (12/10)

(Supergirl) (27/10) (får se om jeg gidder å se på den, spørs om den blir typisk jente-serie eller rettet mot menn også)

Er datoene dine når det kommer til Norge eller på amerikansk tv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...