Gå til innhold

Er det farlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å drikke seg opp 5 kg på 24 timer?

Må veie 5 kg mer enn jeg gjør imorgen. Idag har jeg drukket meg fra 40 til 43,5, men eR det farlig om jeg drikker meg opp Til 45 imorgen??

Anonymous poster hash: cd9cc...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er farlig.. lurer mer på hvorfor du skal det.

Anonymous poster hash: 2d134...ff8
Skrevet

Vil heller anbefale å ikke drikke deg opp og faktisk få hjelp, dersom det er en spiseforstyrrelse du prøver å skjule. 

• Liker 3
Skrevet

Er farlig å drikke for mye. Kan drukne av det :) Vær forsiktig, og skaff hjelp! :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du googler "drukne av drikke", så finner du en del eksempler på hva som kan skje.

Er det SF du sliter med, så er det mye bedre å ta i mot den hjelpen du kan få, enn å lure deg unna. Det er isåfall til ditt eget beste.

• Liker 1
Skrevet

Skaff deg hjelp, du. Hjelper ikke å skjule noe.

Skrevet

Å drikke så mye på så kort tid kan gi deg væskeforgiftning og er farlig.

Anonymous poster hash: 82c2b...524

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er farlig. Særlig når elektrolyttbalansen sikkert ikke er på topp i utgangspunktet. Du kan få kramper, magesmerter, bevisstløshet og i verste fall død. Og så må du tisse hele tiden.

Anonymous poster hash: cbb2b...f8b

• Liker 2
Skrevet

mennesker har dødd av å drikke for mye vann for fort

Skrevet

Tro meg du vil ikke teste det ut. Har selv spiseforstyrrelse,og har en helvetes smertefull erfaring på det området. Det er FARLIG!!!

Anonymous poster hash: dd132...2bf
  • Liker 1
Skrevet

Det kan være livsfarlig å drikke for mye på kort tid.

Anonymous poster hash: a6c8b...2ae

• Liker 1
Skrevet

Du kan risikere og drukne .

• Liker 1
Skrevet

Og hjernen kan svelle opp pga for mye veske og du kan da gå inn i koma.

Anonymous poster hash: 36831...c8f

Skrevet

Farlig!! Ta heller og lag deg et godt måltid, og spis deg opp, som nok er det som er meningen. Kalorier biter ikke.

Anonymous poster hash: 08fb5...28d

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...