maskineple Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 http://newsroom.ucla.edu/releases/the-gop-has-a-feminine-face-finds-238867 Den Amerikanske høyresiden har faktisk finere kvinner enn venstresiden i politikken. Og at feminister på snitt er mindre attraktive enn Konservative kvinner. Studien er fra Universitetet i California. "Female politicians with stereotypically feminine facial features are more likely to be Republican than Democrat, and the correlation increases the more conservative the lawmaker's voting record," said lead author Colleen M. Carpinella, a UCLA graduate student in psychology. The researchers also found the opposite to be true: Female politicians with less stereotypically feminine facial features were more likely to be Democrats, and the more liberal their voting record, the greater the distance the politician's appearance strayed from stereotypical gender norms. Så hva synes du? Er du overrasket? 1
Stiani Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 http://newsroom.ucla.edu/releases/the-gop-has-a-feminine-face-finds-238867 Den Amerikanske høyresiden har faktisk finere kvinner enn venstresiden i politikken. Og at feminister på snitt er mindre attraktive enn Konservative kvinner. Studien er fra Universitetet i California. Så hva synes du? Er du overrasket? Nei, bare mindre pene kvinner trenger feminisme. 2
Pawn Hearts Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jeg har alltid visst at konservative kvinner ser kjedeligere ut enn kvinnene på venstresiden. 7
maskineple Skrevet 10. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg har alltid visst at konservative kvinner ser kjedeligere ut enn kvinnene på venstresiden. Å kle seg godt etter moten er ikke kjedelig... Folk som farger håret grønt eller blått. Det er kjedelig synes jeg. 1
Pawn Hearts Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Å kle seg godt etter moten er ikke kjedelig... Folk som farger håret grønt eller blått. Det er kjedelig synes jeg. Det var ikke klær eller hårfarge studien handlet om. Det var feminine trekk, slik denne kvinnen utstråler: 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 For jeg er dum og deilig (og konservativ), juba juba Anonymous poster hash: e6d23...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Det var ikke klær eller hårfarge studien handlet om. Det var feminine trekk, slik denne kvinnen utstråler: Dette bildet burde ha kommet med et "advarsel" tegn først,eller noe Anonymous poster hash: c3605...19e 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 På den annen side er et mer maskulint utseende korrelert med intelligens. Så hvor er de kjekkeste mannfolka, da? Anonymous poster hash: 1f2ef...083 2
maskineple Skrevet 11. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2015 På den annen side er et mer maskulint utseende korrelert med intelligens. Så hvor er de kjekkeste mannfolka, da? Anonymous poster hash: 1f2ef...083 De maskuline mannfolka er på høyresiden. Virkelig intelligens = sosial-konservativ. 2
maskineple Skrevet 11. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2015 Det var ikke klær eller hårfarge studien handlet om. Det var feminine trekk, slik denne kvinnen utstråler: Hva er galt her ?
Gothminister Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 http://newsroom.ucla.edu/releases/the-gop-has-a-feminine-face-finds-238867 Den Amerikanske høyresiden har faktisk finere kvinner enn venstresiden i politikken. Og at feminister på snitt er mindre attraktive enn Konservative kvinner. Studien er fra Universitetet i California. Så hva synes du? Er du overrasket? Ikke enig. Venstresidens kvinner er flotte, faktisk ofte flottere en høyresiden. Dem er også litt villere i sin adferd, min erfaring. Men ekte feminister som hater menn. Dem er det ikke mye og skryte av, eller kvinner som hyler likestilling men som egentlig ikke mener det.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #12 Skrevet 11. september 2015 Ikke overrasket. Det handler jo mye om at konservative oftere er pengesterke, og mennesker med penger ofte også er i bedre form, og har ressurser til å ta vare på seg selv. Samt gode gener som regel. Anonymous poster hash: 02d05...96e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #13 Skrevet 11. september 2015 De maskuline mannfolka er på høyresiden. Virkelig intelligens = sosial-konservativ. De peneste mennene jeg kjenner er konservative politisk ser vel sjeldent en pen, høyreist mann med klasse stemme sosialistisk. Anonymous poster hash: 07849...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #14 Skrevet 11. september 2015 De peneste mennene jeg kjenner er konservative politisk ser vel sjeldent en pen, høyreist mann med klasse stemme sosialistisk.Anonymous poster hash: 07849...ec4 For noe forbanna tull. Greia er at du ser det du vil se. Anonymous poster hash: a9b57...d83 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #15 Skrevet 11. september 2015 Anonymous poster hash: a6145...891 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #16 Skrevet 11. september 2015 Vel, her kan dere se det ekstreme fra begge sider (høyre og venstre) av nordmenn i ung alder. Hvilken av de syntes dere er mest attraktive?http://youtu.be/bxOtdnev0k8Anonymous poster hash: 6ad58...fda
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #17 Skrevet 11. september 2015 Ikke overrasket. Det handler jo mye om at konservative oftere er pengesterke, og mennesker med penger ofte også er i bedre form, og har ressurser til å ta vare på seg selv. Samt gode gener som regel. Anonymous poster hash: 02d05...96e Hvis man sammenligner 100.000 mennesker så finnes det kanskje en tendens?? Mitt inntryk er ihvertfall at kvinner som kler seg stilsikkert og er attraktive ofte heller mot de konservative. I andre enden så blir de ofte mer følelsesstyrte og alternative. Litt sånn gitar rundt leirbålet og lite sminke flatt hår og har eierskap til til gode tingene i livet. Flere piercinger og påtatt lykkelig uten ressurser fordi de har så gpde verdier. MPG er vledig der..... Mulig at mange skjønner at mot de "vellykkede" mainstream så kommer de til kort. Så de søker seg mot en genre de kan hevde seg i. Og den består jo da selfølgelig å trashe de andre som er overfladiske og ikke innha de "rette" verdiene. Og de kan bli skikkelig sinte Anonymous poster hash: 21d4b...63b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #18 Skrevet 11. september 2015 Ikke enig. Venstresidens kvinner er flotte, faktisk ofte flottere en høyresiden. Dem er også litt villere i sin adferd, min erfaring. Men ekte feminister som hater menn. Dem er det ikke mye og skryte av, eller kvinner som hyler likestilling men som egentlig ikke mener det. Men hvis du skulle ha valgt det ekstreme fra enten høyre eller venstre, hva ville det ha vært?Anonymous poster hash: 6ad58...fda
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #19 Skrevet 11. september 2015 Det viktigste for quinder, er jo saa klart at de tar sig meget pent ut! Anonymous poster hash: a9b57...d83
Commander Skrevet 11. september 2015 #20 Skrevet 11. september 2015 Men hvis du skulle ha valgt det ekstreme fra enten høyre eller venstre, hva ville det ha vært?Anonymous poster hash: 6ad58...fda Nå ønsker jeg ikke å mene noe om genetikk her. Men om de er ekstremister på høyre eller venstresiden så kler de seg omtrent likt. Bare symbolene som er forskjellig. Aksen er ikke rett, men mer som en hestesko så ekstremister har mye til felles. Var ikke lett å se forskjell på ei dame fra blitz og "Folkeaksjonen mot innvandring?" (Eller noe sånt?) for 20 år siden.Bortsett fra palestinaskjerfet foran ansiktet når de kastet stein. Det gikk i store klær, doc martin støvler, hard sminke og farget hår..... Mulig lengen på buksene var kortere hos FMI. Har ikke vært i noen av miljøene, men utenfra uten å kjenne kodene virket det som poenget var protest og skille seg ut. Virkemidlene omtrent de samme men forskjellig argumenter...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå