AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Hei. For et år siden i dag faktisk, så klemte jeg foten når jeg sto på seilbrett idet jeg datt av. Foten havnet mellom brettet og masta på seilet og det gjorde vondt. Jeg gikk opp på land etter dette, der noen andre klemte og kjente på foten, men sa at siden jeg kunne bevege på den så var den nok ikke brukket, så jeg trengte ikke å være bekymra. Det gjorde jo ikke vondt når jeg beveget på den eller gikk på den, selv om den ble hoven og blå. Dette var en onsdag, og i løpet av helgen var den ikke så hoven eller blå lengre. Jeg sjekket aldri den foten, noe som jeg nå kanskje skulle ha gjort. Har jeg holdt den i ro lenge er det vondt å gå. Joggeturer er uaktuelt for det gjør også vondt. Trykker jeg på foten der det er vondt, kjenner jeg også smerten. Greien er at det gjør vondt hvis jeg legger tyngden på den, spesielt da mot høyre siden. Ja, jeg skal gå til legevakta. Men er det noen av dere som har opplevd noe liknende? Anonymous poster hash: 87265...8c9 Anonymous poster hash: 87265...8c9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Ta deg en tur til legen din Anonymous poster hash: de97d...87d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Prøvde nå å gå innom legevakta, men de sa at jeg måtte komme tilbake i morgen for det var ikke noe som hastet.. Anonymous poster hash: 87265...8c9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Prøvde nå å gå innom legevakta, men de sa at jeg måtte komme tilbake i morgen for det var ikke noe som hastet.. Anonymous poster hash: 87265...8c9 Dette er helt riktig. Det er ikke noe akutt. Gå til fastlegen din i morgen tidlig Anonymous poster hash: 8b84b...d10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå