Gå til innhold

Sliter med ejakulasjon/orgasme/nytelse, gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er 21 år og har aldri fått orgasme eller ejakulasjon når jeg har vert våken. Hadde problem med trang forhud, hadde omskjæring. Jeg greier ikke å runke, har egentlig gitt opp for lengst og gjorde det egentlig aldri som barn.

Har veldig lite følelse på penishodet (Så og si ingenting på baksiden, kan stryke over der uten å føle noe i det hele tatt), og når jeg har fått BJ eller HJ så kan jeg nesten ikke føle noe.

Så er det en jente som jeg tror liker meg og jeg liker henne og. Men jeg vet liksom ikke om der er vits å gå inn i et forhold om jeg er ubrukelig for sex. Må nesten være et åpent forhold eller en kristen jente. Jeg har tenkt litt på å oppsøke lege, men er litt redd (Synes dette er ganske flaut).

Trengte bare å få det ut, ikke så lett å snakke om dette til andre

Anonymous poster hash: fe228...506
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, du er jo ikke ubrukelig for sex selv om du har mindre følsomhet.. Men vet ikke om det gjør at du ikke blir stiv (?) for da blir jo selvsagt akkurat penetrering litt ubrukelig, men det er jo ikke det eneste sex består av.

Er det etter omskjæringen du ble mindre følsom?

Uansett, etter min mening så er ikke alltid HJ/BJ så helt sinnsykt godt heller om det er "dårlig" utført. Når du skriver at du ikke greier å runke, mener du da fysisk at du ikke greier, eller at du ikke får utløsning/orgasme? Ettersom du er omskjært, har du prøvd å runke med glidekrem? Det burde du hvert fall prøve, kanskje du finner ut noe som er godt for deg.

Å snakke med legen er aldri feil, og selv om det føles flaut så bare husk på at legen ikke finner noe glede i å godte seg over andres problemer - han er bare interessert i å hjelpe- og det er nok ikke en gang i nærheten av å være flaut i forhold til andre problemer folk trenger legehjelp til.

Men uansett hva du gjør så ikke sett deg selv i den posisjonen at du ikke vil gå inn i noen forhold pga. dette. Ikke gøy å gå gjennom livet som en lone ranger, alle fortjener sjansen til kjærlighet :) (Bare vær ærlig med partneren om det når det kommer til stykket)

• Liker 1
Skrevet

Har du lest deg opp på temaet? Omskjærte gutter må ty til andre teknikker mtp. onanering enn gutter med forhud. :) Glidekrem er et must!

Skrevet

Har du lest deg opp på temaet? Omskjærte gutter må ty til andre teknikker mtp. onanering enn gutter med forhud. :) Glidekrem er et must!

Hei det er bare tull,jeg er omskjært og runker på samme måte som jeg gjorde når jeg hadde forhud.

Trenger heller ikke glidekrem for å runke.

Skrevet

Hei det er bare tull,jeg er omskjært og runker på samme måte som jeg gjorde når jeg hadde forhud.

Trenger heller ikke glidekrem for å runke.

Den er grei..:) var sammen med en som var omskjært som fortalte meg dette..:) men det er sikkert forskjell fra person til person med tanke på følsomhet etc. :)

Skrevet

Den er grei..:) var sammen med en som var omskjært som fortalte meg dette..:) men det er sikkert forskjell fra person til person med tanke på følsomhet etc. :)

muligens men tror ikke det hadde vært så vanlig og popp visst det hadde blitt problem med onanering :) :)

Skrevet

muligens men tror ikke det hadde vært så vanlig og popp visst det hadde blitt problem med onanering :) :)

helt sikkert ikke ;)

Skrevet

Synes du skal ta en prat med legen. Du er ung og har hele livet foran deg og om man kan gjøre noe med dette så er det ikke noen grunn til å vente. Finn en privat lege om du føler deg flau med fastlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...