Gå til innhold

Sex med hårete menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om hva jenter/damer syns om å ha sex med hårete menn. Da tenker jeg på menn som har masse hår på brystet, armer, legg og lår.

Er det turn on, eller turn off?

Bør menn vokse hele kroppen for å bli bedre elskere, eller liker damer barske menn med masse hår på kroppen?

Anonymous poster hash: b40e7...735
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårmengden har ingenting å gjøre med om du er en god elsker eller ikke.  :fnise:

Anonymous poster hash: 6a384...30c
  • Liker 8
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om hår på bryst, armer o.l. Er derimot ikke begeistret for hår nedentil. Det er verken turn on eller turn off. Er ikke noe jeg bryr meg så mye om :)

Anonymous poster hash: 3a06f...596
  • Liker 1
Skrevet

Hvis det betyr at det går fint om jeg slutter shave noe sted, så er det null stress det altså. :)

Anonymous poster hash: 3a9d6...816
  • Liker 3
Skrevet

Glattbarbert brystkasse og kropp er den største turn-offen jeg vet. Takk og lov for menn med både skjegg og hår på brystet :) Hår nedentil har heller aldri plaget meg. Foretrekker det igrunn. Og hårete legger og lår? Er det virkelig menn som fjerner dette? Det hørtes innmari lite maskulint ut. Heia hårete menn! 

Skrevet

Bare la det være slik som det er fra naturens side, ts. Du er flott som du er. 

En mann som er avslappet i forhold til seg, sin kropp og sin partners kropp, er det aller beste. 

Det er en vinn, vinn, vinn-situasjon for alle parter.

Anonymous poster hash: 6a384...30c
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes kroppshår er ekkelt både på menn og damer,visst jeg ikke kunne fjernet det hadde jeg blitt deprimert,føler meg skitten og ekkel med kroppshår,det hører mer hjemme i zologisk hage spør du meg.

Skrevet

Hår er æsj

Anonymous poster hash: 5964f...df5

Skrevet

Hårete rygg er det verste, resten er helt greit :)

(barberte baller, ja takk.)

Anonymous poster hash: ed358...d2e
  • Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Syns ikke noe særlig om hår på brystet og nedentil.. litt kan gå, men foretrekker glatte menn.

Skrevet

Jeg har ingenting imot hår, verken nedentil eller på resten av kroppen.

Anonymous poster hash: 2bee3...e97

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja fy faaaaen jeg ELSKER hårete deilige maskuline ekte menn!!!  :wow:

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Trodde ikke jeg likte kroppshår, helt til jeg begynte å holde på med en som var ekstremt hårete. Det var så koselig, elsket å ligge og stryke han i brysthåret, var nesten som å ha en katt å kose med :fnise:

Endret av frk91
  • Liker 9
Skrevet

Nedentil foretrekker jeg lite hår, men ellers er det opp til mannen om han vil vokse leggene eller ei 

Anonymous poster hash: 4172d...67f
Skrevet

Det finnes jo en mellomting heldigvis. Hår over alt blir i meste laget, og totalt barbert blir bare sært.

• Liker 2
Skrevet

Liker menn med hår jeg :-) men akkurat på ryggen kan det gjerne være så lite som mulig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes kroppshår er ekkelt både på menn og damer,visst jeg ikke kunne fjernet det hadde jeg blitt deprimert,føler meg skitten og ekkel med kroppshår,det hører mer hjemme i zologisk hage spør du meg.

Så alle mennesker som foretrekker å se naturlige ut bør flytte inn i dyrehagen? Litt av en holdning du har...

Anonymous poster hash: 69c19...3dc

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...