Gjest undrende jente Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Hva gjør dere etter at det har gått for gutten, og han trekker seg ut? Sæden blir jo ikke værende inni kroppen, men renner ut. Går dere på badet og tørker dere, eller blir dere bare liggende i sengen? Selv går jeg ut på badet og tørker meg, og typen følger etter for å tørke seg. Men jeg skulle ønske vi bare kunne bli liggende.. Men orker jo ikke skifte laken nesten hver dag.. Bryr dere dere om slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 Gidder ikke fyke opp av sengen av den grunn.. Ta med dere litt tørke papir på rommet da. Så har dere det klart om dere abselutt må tørke med en gang... Å nei gidder ikke skifte senge tøy av den grunn heller.. Så frem til at det ikke er mye gris da...
Hu i Svingen Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 Et håndkle ved sengen, eller en brukt t-skjorte gjør susen...
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #4 Skrevet 18. september 2004 Jeg går på badet, og tar med dorullen tilbake til senga.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #5 Skrevet 18. september 2004 Jeg bor med kjæresten min, så vi har en sånn RIMI økonomipakke med 80 doruller på soverommet Hehe, huff, så morsom jeg var da.. Men nei helt seriøst, vi går som regel på badet og tørker oss. Av en eller annen grunn synes typen at hans eget produkt er kjempeekkelt!! Så han vil ut og tørke alt bort. Mens jeg driter litt i det. Er jeg trøtt dytter jeg litt papir mellom beina og legger meg til å sove
angie Skrevet 18. september 2004 #6 Skrevet 18. september 2004 Jeg blir liggende, mens han går og tørker seg. Og så er det på an igjen
Arkana Skrevet 18. september 2004 #7 Skrevet 18. september 2004 Går en tur på badet (ødelegger da ikke romantikken) fordi det føles mest behagelig å få det ut, evt bruker papirlommetørklær som alltid er i nærheten hvis vi føler oss late.
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #8 Skrevet 18. september 2004 Nesten så jeg føler meg litt "grisete" asså...men..går aldri på badet og tørker meg..ikke typen min heller etter at vi har hatt sex. Det er en naturlig del av sengens gleder og jeg føler ikke at det er noen krise om det skulle komme noen dråper i sengen. Skifter sengetøy ganske ofte, og det er deilig etter sex å føle seg fyllt av deilig sæd....
Gjest Pet Skrevet 18. september 2004 #9 Skrevet 18. september 2004 Her tørkes det heller ikke, bortsett fra når vi har oss på dagen. Om kvelden i senga legger vi oss bare til å sove etterpå, midt i alt "griseriet"!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. september 2004 #10 Skrevet 18. september 2004 Jeg må ut og tørke meg, ellers begynner det bare å svi (og klø utpå natta).
Naima Skrevet 19. september 2004 #12 Skrevet 19. september 2004 Går no på bade å tørker oss på vei til hverandaen for å ta oss en røyk Syntes det er ekelt med våte klissete flekker i sengen, nei søler vi må jeg bytte sengetøy på minutte.....
evil eve Skrevet 19. september 2004 #13 Skrevet 19. september 2004 Er veldig greit med håndkle eller papir på rommet ja... Orker ikke løpe inn på do kun for å tømme meg... Om jeg må på do er det selvfølgelig en annen sak...
Chiquita Skrevet 19. september 2004 #14 Skrevet 19. september 2004 Et håndkle ved sengen, eller en brukt t-skjorte gjør susen...
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2004 #15 Skrevet 19. september 2004 Vi har alltid et håndkle på soverommet, ment for sånne ting! Og jeg skifter ikke sengetøy om vi skulle "søle" litt - skifter ofte nok likevel! K
Andrine22 Skrevet 19. september 2004 #16 Skrevet 19. september 2004 En dorull på nattbordet er fint å ha...
Champagne Skrevet 19. september 2004 #17 Skrevet 19. september 2004 Må alltid bli kvitt det.. enten ved hjelp av papir eller så går jeg på badet og dusjer meg litt mellom bena.
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2004 #18 Skrevet 19. september 2004 Håndkle er tingen. De gangene vi har glemt det så blir det det vi får tak i fra senga, f.eks. t-skjorte eller et putevar. Står ikke opp for å tørke meg. Det blir for mye pes.
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #19 Skrevet 19. september 2004 Tørkerull i nattbordskuffen og skifter ikke på senga om det kommer noen dråper der, skifter ofte nok likevel (en gang i uka, hvor ofte skifter andre på senga?).
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2004 #20 Skrevet 19. september 2004 Badet. Tisser uansett alltid etter sex, for å unngå infeksjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå