AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Beklager på forhånd for litt ekle detaljer, men.. Regner med at mange har brukt samme kapsler, og derfor håper jeg på om noen har hatt det lignende! Gått på antibiotikakur noen uker(ferdig nå), og på apoteket fikk jeg anbefalt Lactal Balance-kapsler for å forebygge sopp. Begynte bruke disse før helt mot slutten av kuren. Har ingen kløe, rødhet eller annet ubehag nedentil annet enn litt tendenser til "sprekker" - dette er noe jeg får veldig lett og noe som har kommet og gått de siste årene. Bruker vanligvis sinksalve mot dette. Så til spørsmålet: Når jeg bruker kapselene må jeg dytte den opp i skjeden. Etter å ha ført den inn får jeg ganske mye hvitt og klumpete "gugge" på fingeren etter å ha dyttet den inn. Det er liksom kremete. Jeg har helt normalt utflod til vanlig, men dette er altså inni selve skjeden. Er det dette som er sopp? Eller er det noe slags rester av kapslene som blir igjen der inne, og som jeg da får på fingeren når jeg setter inn nye kapsler? Symptom på sopp er jo "cottage cheese" lignende utflod, og dette ligner. Men det er INNI skjeden, og har ikke merket noe til dette før ETTER jeg begynte med kapselene. Tar kapselen på kvelden, og den kommer ut igjen nesten som "vann" om morgenen. Det er når jeg setter inn ny på kvelden at jeg får de ekle greiene på fingeren etter å ha satt den opp i kjeden. Lurte derfor på om noen har opplevd det samme med slike kapsler, eller om det rett og slett er sopp selvom jeg ikke har andre symptomer! Takk for all input!! Anonymous poster hash: 45239...50c
Gjest Vevila Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Det er rester etter kapslene ja
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Opplevd det jeg også.Anonymous poster hash: 8d279...b2f
peppermyntete Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Det er nok bare rester etter kapslene ja, skjer meg også!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Det er rester etter kapslene ja Det er nok bare rester etter kapslene ja, skjer meg også! Tusen takk for svar! Veldig greit å vite at det da mest sannsynlig ikke er sopp Anonymous poster hash: 45239...50c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Noen som vet hvor lenge restene vil være der? Anonymous poster hash: 45239...50c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Noen som vet hvor lenge restene vil være der?Anonymous poster hash: 45239...50c Et par dager maks ville jeg tro, det vil jo sive ut etterhvert... Anonymous poster hash: 8d279...b2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå