Gå til innhold

Hvorfor kysser han meg ikke/tar på meg mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler veldig at han liker meg, men har ikke fått noe mer enn et kyss på kinnet. Det gjør meg så usikker at han er tafatt..

Jeg vet først og fremst at han vil ha sex med meg (ut i fra signaler og måten han sier noen ting på/spør om), men jeg vet også at han ikke har sex utenfor forhold. Men jeg gir han mye bekreftelse på at jeg liker han ved at jeg ser mye på han (noe han gjengjelder) og så stryker jeg han på ryggen, tuller med han, når han setter seg inntil meg i sofaen så legger jeg beina oppå hans og tar mye borti han da, men han stryker aldri borti meg på noen måte, og derfor blir jeg litt usikker.

Jeg kjenner nå på at jeg mister litt interessen når han er såppass tafatt, og vet ikke helt hva jeg kan gjøre her?

Anonymous poster hash: a70f6...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler veldig at han liker meg, men har ikke fått noe mer enn et kyss på kinnet. Det gjør meg så usikker at han er tafatt..

Jeg vet først og fremst at han vil ha sex med meg (ut i fra signaler og måten han sier noen ting på/spør om), men jeg vet også at han ikke har sex utenfor forhold. Men jeg gir han mye bekreftelse på at jeg liker han ved at jeg ser mye på han (noe han gjengjelder) og så stryker jeg han på ryggen, tuller med han, når han setter seg inntil meg i sofaen så legger jeg beina oppå hans og tar mye borti han da, men han stryker aldri borti meg på noen måte, og derfor blir jeg litt usikker.

Jeg kjenner nå på at jeg mister litt interessen når han er såppass tafatt, og vet ikke helt hva jeg kan gjøre her?

Anonymous poster hash: a70f6...35a

Kanskje han synes du også er tafatt.

Anonymous poster hash: 7cfe6...1f1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn blir, omtrent annenhver gang, beskyldt for å være for aggressive og for tafatte. Det skal jammen ikke være lett.



Anonymous poster hash: a10eb...39b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han synes du også er tafatt. Anonymous poster hash: 7cfe6...1f1

Når jeg hele tiden tar initiativ til berøring o.L?

Anonymous poster hash: a70f6...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler veldig at han liker meg, men har ikke fått noe mer enn et kyss på kinnet. Det gjør meg så usikker at han er tafatt..

Jeg vet først og fremst at han vil ha sex med meg (ut i fra signaler og måten han sier noen ting på/spør om), men jeg vet også at han ikke har sex utenfor forhold. Men jeg gir han mye bekreftelse på at jeg liker han ved at jeg ser mye på han (noe han gjengjelder) og så stryker jeg han på ryggen, tuller med han, når han setter seg inntil meg i sofaen så legger jeg beina oppå hans og tar mye borti han da, men han stryker aldri borti meg på noen måte, og derfor blir jeg litt usikker.

Jeg kjenner nå på at jeg mister litt interessen når han er såppass tafatt, og vet ikke helt hva jeg kan gjøre her?

Anonymous poster hash: a70f6...35a

Kanskje han egentlig er homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker vel å bruke tid da - og det skal man respektere :)



Anonymous poster hash: b73b9...d46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har datet en del det siste året, og et par av jentene har gått rett i bakken og vist så enormt mye kjærlighet og lyst. På grunn av dette, og at jeg lett kan få et ligg vis jeg vil har rett og slett gjort at jeg har død litt med initiativ vis jenta ikke virker skikkelig keen. Hun kan fint vise interesse med beskjeden berøring og kontakt, men er så vant til å smelle damer opp etter veggen og ha vill sex at det ikke et alltid jeg får til den "beskjedene" sexen lengre.

Hadde prøvd å vært litt mer crazy å sett hvordan han responderte og eskalert derfra.

Anonymous poster hash: cdb5a...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler veldig at han liker meg, men har ikke fått noe mer enn et kyss på kinnet. Det gjør meg så usikker at han er tafatt..

Jeg vet først og fremst at han vil ha sex med meg (ut i fra signaler og måten han sier noen ting på/spør om), men jeg vet også at han ikke har sex utenfor forhold. Men jeg gir han mye bekreftelse på at jeg liker han ved at jeg ser mye på han (noe han gjengjelder) og så stryker jeg han på ryggen, tuller med han, når han setter seg inntil meg i sofaen så legger jeg beina oppå hans og tar mye borti han da, men han stryker aldri borti meg på noen måte, og derfor blir jeg litt usikker.

Jeg kjenner nå på at jeg mister litt interessen når han er såppass tafatt, og vet ikke helt hva jeg kan gjøre her?

Anonymous poster hash: a70f6...35a

Kanskje han er usikker på din interesse? Er det nok initiativ fra din side at du ser på han og stryker han på ryggen? Som venner gjør? Du får bli mindre tafatt så ordner det seg nok.

Anonymous poster hash: 54dd2...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er usikker på din interesse? Er det nok initiativ fra din side at du ser på han og stryker han på ryggen? Som venner gjør? Du får bli mindre tafatt så ordner det seg nok. Anonymous poster hash: 54dd2...63e

Har du noen gang tenkt på at alle ikke er like intime som deg? Jeg pleier i alle fall ikke sitte klint inntil vennene mine i sofaen og pleier ikke se på dem på den måten jeg gjør. Vi har flørta en del verbalt, så vi vet vel at vi liker hverandre.

Ikke forstår jeg behovet ditt for å være frekk i kjeften heller.

Anonymous poster hash: a70f6...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...