AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg får ikke orgasme. Hverken av sex eller om jeg prøver selv, enten det er snakk om fingring eller dildo/vibrator. Det er noe dritt, og jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Kjedelig for kjæresten når jeg ikke er gira på sex når han er det, men jeg får jo ingenting ut av det. Og nei, det er ikke fordi han bare tenker på seg selv. Og som sagt: jeg har prøvd med andre før ham, og også prøvd meg litt fram selv uten å merke noenting. Klarer kun å få klitoris-orgasme, og ikke vaginal... Anonymous poster hash: 36345...2f7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Jeg får ikke orgasme. Hverken av sex eller om jeg prøver selv, enten det er snakk om fingring eller dildo/vibrator. Det er noe dritt, og jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Kjedelig for kjæresten når jeg ikke er gira på sex når han er det, men jeg får jo ingenting ut av det. Og nei, det er ikke fordi han bare tenker på seg selv. Og som sagt: jeg har prøvd med andre før ham, og også prøvd meg litt fram selv uten å merke noenting. Klarer kun å få klitoris-orgasme, og ikke vaginal... Anonymous poster hash: 36345...2f7 ? Anonymous poster hash: 2d271...841 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Hva var så vanskelig å forstå? Jeg får ikke vaginal orgasme, kun orgasme som følge av klitoris-stimulering. Det er to ulike ting, om du fremdeles sitter der som et spørsmålstegn. Anonymous poster hash: 36345...2f7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Hva var så vanskelig å forstå? Jeg får ikke vaginal orgasme, kun orgasme som følge av klitoris-stimulering. Det er to ulike ting, om du fremdeles sitter der som et spørsmålstegn. Anonymous poster hash: 36345...2f7 Jeg er fullt klar over at klitorisorgasme og vaginalorgasme er to forskjellige ting, ja. Det jeg ikke forstår er hvorfor du klager over at du IKKE får orgasme når du faktisk får det (klitoris-orgasme er en mer enn bra nok orgasme)?!? Når det er sagt, de færreste får vaginalorgasme. Det er altså helt normalt å ikke få det. Anonymous poster hash: 2d271...841 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Hva var så vanskelig å forstå? Jeg får ikke vaginal orgasme, kun orgasme som følge av klitoris-stimulering. Det er to ulike ting, om du fremdeles sitter der som et spørsmålstegn. Anonymous poster hash: 36345...2f7 Det gjelder flertallet av oss jenter/kvinner. Man må hjelpe til litt selv under sex eller prøve stillinger der klitoris blir stimulert også.Anonymous poster hash: ea907...ede 1
Lulilelu Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg får ikke orgasme. Hverken av sex eller om jeg prøver selv, enten det er snakk om fingring eller dildo/vibrator. Det er noe dritt, og jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Kjedelig for kjæresten når jeg ikke er gira på sex når han er det, men jeg får jo ingenting ut av det. Og nei, det er ikke fordi han bare tenker på seg selv. Og som sagt: jeg har prøvd med andre før ham, og også prøvd meg litt fram selv uten å merke noenting. Klarer kun å få klitoris-orgasme, og ikke vaginal... Anonymous poster hash: 36345...2f7 Du får ingenting utav det? Sex i seg selv er jo godt selv uten orgasme så hvis du får klitoris orgasme så får du jo masse utav det. De aller fleste får kun klitoris orgasme men mange kan oppnå en form for vaginal orgasme men ved å også stimulere klitoris. Det kan kreve både øving og tid med stor dose kåtskap. Det er dessverre ikke alle som får orgasme uten å stimulere klitoris. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Om du får klitorisorgasme får du jo noe ut av det? Skjønner ikke? Jeg har, i liket med det store flertall av kvinner (rundt 75-80%), aldri, noensinne, fått vaginal orgasme. Men så lenge man får orgasme, som klitorisorgasme også er, hva er da problemet? Anonymous poster hash: e91cd...5fe 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå