Gå til innhold

Hva er finest? stem!

39 stemmer

1. 1. Hva er finest?

• Bella
      24
    • Lykke
      15

Fremhevede innlegg

Gjest Captain Hook
Skrevet

Lykke. Ikke mange som heter det. Uvanlig og fint til en hund. Bella er så mange som heter. Både dyr og mennesker. Det er så vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke. Ikke mange som heter det. Uvanlig og fint til en hund. Bella er så mange som heter. Både dyr og mennesker. Det er så vanlig.

Hm, sant!

Skrevet

Lykke er så klisj :P Jeg stemmer for Bella!

• Liker 2
Skrevet

synes bella er et kjempefint navn. har brukt det selv. 
Problemet er at det er et av de mest populære dyrenavnene, hvis du bryr deg om slikt :)

Skrevet

Snella!

Kult!

Bikkja mi heter Pølsa :nigo:

Anonymous poster hash: 05643...61d

Skrevet

Kult!

Bikkja mi heter Pølsa :nigo:

Hahahah, festlig!

Skrevet

Hahahah, festlig!

Den heter egentlig noe annet, da, men vi sier bare Pølsa :) Ungene i gata kaller den alt fra Snøhvit, til Silkepels, til Pølsa. Kjært barn har mange navn :) Synes for øvrig at Bella er finere enn Lykke, men ikke så originalt, da. Veldig mange hunder som heter Bella. 

• Liker 1
Skrevet

Den heter egentlig noe annet, da, men vi sier bare Pølsa :) Ungene i gata kaller den alt fra Snøhvit, til Silkepels, til Pølsa. Kjært barn har mange navn :) Synes for øvrig at Bella er finere enn Lykke, men ikke så originalt, da. Veldig mange hunder som heter Bella.

Åh, så koselig! Takk for meningen din :)

Skrevet

Når man først slenger ut variasjoner av Bella koå jeg på en svakhet jeg har (eller særhet, alt ettersom hvordan man ser det!), nemlig litt røffe navn som høres "store" ut på små hunder. Så hva med Bølla? ;)

Skrevet

Når man først slenger ut variasjoner av Bella koå jeg på en svakhet jeg har (eller særhet, alt ettersom hvordan man ser det!), nemlig litt røffe navn som høres "store" ut på små hunder. Så hva med Bølla? ;)

Synes egentlig det er veldig morsomt selv, men har falt for Bella eller Lykke!

Jeg sliter med depresjon, og skaffer meg hund for å kunne bli frisk igjen (ikke hovedgrunnen, har alltid ønsket meg hund men har ikke hatt tid før nå!) derfor Lykke, siden jeg vil føle lykke igjen ikke sant!

Bella har jeg alltid elsket, egentlig

Skrevet

Håper alle iallefall kan stemme på navnene i HI, bør jo ikke skrive noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...