Gjest Captain Hook Skrevet 10. september 2015 #21 Skrevet 10. september 2015 Lykke. Ikke mange som heter det. Uvanlig og fint til en hund. Bella er så mange som heter. Både dyr og mennesker. Det er så vanlig.
Gjest Unknown Skrevet 10. september 2015 #22 Skrevet 10. september 2015 Lykke. Ikke mange som heter det. Uvanlig og fint til en hund. Bella er så mange som heter. Både dyr og mennesker. Det er så vanlig. Hm, sant!
Tibbie Skrevet 10. september 2015 #23 Skrevet 10. september 2015 Lykke er så klisj Jeg stemmer for Bella! 2
bruker_K Skrevet 10. september 2015 #25 Skrevet 10. september 2015 synes bella er et kjempefint navn. har brukt det selv. Problemet er at det er et av de mest populære dyrenavnene, hvis du bryr deg om slikt
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #26 Skrevet 10. september 2015 Snella! Kult! Bikkja mi heter Pølsa Anonymous poster hash: 05643...61d
Gjest Unknown Skrevet 10. september 2015 #27 Skrevet 10. september 2015 Kult! Bikkja mi heter Pølsa Anonymous poster hash: 05643...61d Hahahah, festlig!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #28 Skrevet 10. september 2015 Hahahah, festlig! Den heter egentlig noe annet, da, men vi sier bare Pølsa Ungene i gata kaller den alt fra Snøhvit, til Silkepels, til Pølsa. Kjært barn har mange navn Synes for øvrig at Bella er finere enn Lykke, men ikke så originalt, da. Veldig mange hunder som heter Bella. Anonymous poster hash: 05643...61d 1
Gjest Unknown Skrevet 10. september 2015 #29 Skrevet 10. september 2015 Den heter egentlig noe annet, da, men vi sier bare Pølsa Ungene i gata kaller den alt fra Snøhvit, til Silkepels, til Pølsa. Kjært barn har mange navn Synes for øvrig at Bella er finere enn Lykke, men ikke så originalt, da. Veldig mange hunder som heter Bella. Anonymous poster hash: 05643...61d Åh, så koselig! Takk for meningen din
daemonia Skrevet 10. september 2015 #30 Skrevet 10. september 2015 Når man først slenger ut variasjoner av Bella koå jeg på en svakhet jeg har (eller særhet, alt ettersom hvordan man ser det!), nemlig litt røffe navn som høres "store" ut på små hunder. Så hva med Bølla?
Gjest Unknown Skrevet 11. september 2015 #31 Skrevet 11. september 2015 Når man først slenger ut variasjoner av Bella koå jeg på en svakhet jeg har (eller særhet, alt ettersom hvordan man ser det!), nemlig litt røffe navn som høres "store" ut på små hunder. Så hva med Bølla? Synes egentlig det er veldig morsomt selv, men har falt for Bella eller Lykke! Jeg sliter med depresjon, og skaffer meg hund for å kunne bli frisk igjen (ikke hovedgrunnen, har alltid ønsket meg hund men har ikke hatt tid før nå!) derfor Lykke, siden jeg vil føle lykke igjen ikke sant! Bella har jeg alltid elsket, egentlig
Gjest Unknown Skrevet 11. september 2015 #33 Skrevet 11. september 2015 Håper alle iallefall kan stemme på navnene i HI, bør jo ikke skrive noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå