AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hvem irriterer deg meg på face? Er det den personen som tar alle disse testene og deler dem? Den personen som deler hele livet sitt på face? Den som sier a men ikke b? Hvem ?Anonymous poster hash: 52cd3...f96
Tryingmybest Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Jeg ble så lei av alle de som la ut bilder av ungene sine at jeg slettet brukeren min og laget en ny uten de personene. Beste jeg har gjort.
Cashbah Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Hvem irriterer deg meg på face? Er det den personen som tar alle disse testene og deler dem? Den personen som deler hele livet sitt på face? Den som sier a men ikke b? Hvem ?Anonymous poster hash: 52cd3...f96 Ja. pluss de som legger ut bilder av barn. 1
Cashbah Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg ble så lei av alle de som la ut bilder av ungene sine at jeg slettet brukeren min og laget en ny uten de personene. Beste jeg har gjort. Hadde det ikke vært lettere å slette de personene?
Tryingmybest Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Hadde det ikke vært lettere å slette de personene? Kanskje Men tanken på og starte med helt blanke ark fristet mere! Hadde sikkert brukt flere timer på og unlike og slette/fjerne innhold jeg egentlig ikke bryr meg om! Nå har jeg bare mine aller nærmeste venner og familien der. Helt fantastisk og ikke se hva klassekameratene mine for 15+ år siden hadde til middag!
skruf Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 De som legger ut alle disse testene! De som legger ut sytestatuser/sykestatuser, gjerne tagget i et sykehus i nærheten. De som skriver på dialekt, gjerne så uforståelig at man må gjette seg til hva som står. Nybakte mødre som legger ut 78 bilder av babyen hver dag. De som hele tiden linker til konkurranser.. Generelt linking til reklame De som legger ut hele sin livshistorie og ting som bør være innen husets fire vegger 1
Rainbow Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Folk som kaller Facebook for face. Ellers har vi tråden: Hvilke Facebook-statuser irriterer deg mest? og Hva er det verste tilfellet av oversharing du har sett på facebook? Kanskje ikke heeeelt det samme, men det er mye moro der! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Dobbeltmoralske mennesker. De som baksnakker andre irl, men skal fremstå så gode og snille på facebook. De som deltar på sånne idiotiske greier som "skriv farge på bhen din i statusen, det får folk til å begynne å lure - send denne til alle venninnene dine, det er for en god sak, for å sette lys på brystkreftsaken. hihi" og lignende tull. Doner heller penger fremfor å delta på sånt tull. Anonymous poster hash: b7fe7...1d6 1
Luna31 Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 De som legger ut de "om du liker eller kommenterer må du kopiere denne"-statusene...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Dobbeltmoralske mennesker. De som baksnakker andre irl, men skal fremstå så gode og snille på facebook. Anonymous poster hash: b7fe7...1d6 DA er det mange falske mennesker på Facebook da(!)Anonymous poster hash: 2e5a7...e8a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Da jeg hadde Facebook irriterte jeg meg over alle disse testene som ble delt og dem som la ut bilder av ungen sin hele tiden hver eneste dag. Var én enkelt person som seriøst la ut status hvert 20. minutt om absolutt alt! "På vei til senteret", "Har badet guttungen", "Nå spiser guttungen", "Da var det lalletid" u name it.. Anonymous poster hash: 76497...d7e
HanneAa Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Har en på facebook, en bekjent, som legger ut hele livshistorien sin hver dag. Hun har detaljert beskrivelse av: - Nav og hennes sak der. Hva saksbehandler sier og hvor i saken hun er. - Hva hun gjør iløpet av dagen. Eksempel "husarbeid, så slappe av litt", "Ut en tur, men orker ikke. Tror jeg skal sove litt" etc - Annet: "dårlig i magen", "Var hos legen og fikk tabletter, jeg er forstoppet", "Føler meg ikke bra, er lei" Etc.. Dette er bare den milde versjonen. Hodet og fornuften sier "slett henne", men det er så tragisk, at det er morsomt å følge med på.. Litt hjernedød underholdning i hverdagen Hun deler hele livet sitt på face med andre ord.. Hun oppdaterer "tusen" ganger om dagen, om hver bidige ting.. * Noe annet som irriterer meg er de som sier A, men ikke B. * De som skriver i "koder" og svarer med " kan ikke skrive hva som har skjedd på facebook" * De som trykker på alt mulig som tester, virus etc.. * De som deler visdomsord/bilder med visdomsord * De som ikke ser forskjell på facebook og hva som bør holdes innenfor husets vegger.. * De som deler "del denne om vi er venner", "Del og vinn reklame", " etc * Disse jentespillene på facebook, som foregår på priv mld. For eksempel: Jeg setter vesken min *ulike alternativer*, så skal man velge et alternativ og skrive "Jeg liker å gjøre det på "benken" Da tenker jo folk automatisk koffert. Mange flere sånne spill. Det som regel i forbindelse med brystkreft organisasjonen. Jeg mener det er mye bedre å bidra med litt penger dit, for å holde på sånn fører ingen steder. Og hvis formålet var å sette fokus på brystkreft, da må de få det frem på en seriøs og fin måte, som får folk til å ville bidra.. * De som slenger dritt om andre i statusen sin, selv om det er anonymt, så forstår de fleste hvem det gjelde.. Lista er lang, var bare det jeg kom på i farten
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Signerer de over her... Og legger til de som hele tiden bytter profilbilde... Anonymous poster hash: 517d1...7c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå