Gå til innhold

Warum...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

is der Banana krum? Eller for å si det på godt norsk: Hvorfor er bananen bøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det er fint at du tar det opp. Jeg kjemper daglig for bedre rettigheter til bananbøyere.

Skrevet

Hva er lønna for en bananbøyer? Og trenger man lang utdannelse? Kanskje jeg skal spørre Chiquita om jobb.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lønna er ikke spesielt god. Kun 40 kroner timen + provisjon. Provisjonen er vanligvis 15 øre pr bøyde banan.

Det verste problemet blant bananbøyere er allikevel de psykiske problemene. Særlig blant kvinnelige medarbeidere ser man at jo flere bananer man har bøyd, jo mer koffert tenker man.

Skrevet

40 kroner i timen er bedre enn ingenting. *tenke* Og jeg har aldri sittet i en koffert og tenkt, så jeg vet ikke hvordan det er heller. Må skriver søknad til bananbøyerdirektøren og spørre om jobb.

Skrevet

Jeg tror du også får en gratis flytur i året med bananaair lines. :tunge1:

Skrevet

Ikke verst. Får jeg det uansett om jeg gjør jobben bra eller ikke? Tenk om jeg bøyer bananen feil vei?

Gjest Anonymous
Skrevet
Ikke verst. Får jeg det uansett om jeg gjør jobben bra eller ikke? Tenk om jeg bøyer bananen feil vei?

Du får ikke noen flyreise før du har bøyd de tilbake riktig vei igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Weil wenn die Banane nicht krumm wäre,

wäre es keine Banane mehre

Gjest Anonymous
Skrevet
Weil wenn die Banane nicht krumm wäre,

wäre es keine Banane mehre

Sirkeldefinisjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, som du ser var jeg den eneste som tok trådens spørsmål seriøst.

:tunge1:

Skrevet
Ja, som du ser var jeg den eneste som tok trådens spørsmål seriøst.

:tunge1:

Første gang?

Gjest Anonymous
Skrevet

Første gang?

Andre, faktisk. Det begynner å bli en vane. Men det er mulig at spørsmålet de to gangene ikke har vært seriøst ment...

:ler:

Skrevet

Andre, faktisk. Det begynner å bli en vane. Men det er mulig at spørsmålet de to gangene ikke har vært seriøst ment...

Så det er mulig du har kastet bort seriøse svar der det ikke trenges? Du må ikke bruke de opp! Tviler på at du har så mange :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tanken har slått meg også. På den annen side er det ingen som tar meg seriøst uansett - så jeg kan like gjerne kaste perlene mine for skikkelige svin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...