Chocoholic Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Uansett hvor mye eller lite søvn jeg får, uansett hva jeg spiser...klarer å komme gjennom skoledagen og ting når jeg er ute, men med en gang jeg er hjemme så "krasjer" jeg helt, altså må alt gjøres når jeg er ute av døra for når jeg først er kommet hjem så skjer det ingenting. Jeg har hatt det slik av og på siden sent ungdomsskolen (er 25 nå). Tips til hva jeg kan prøve, spise ++? Tok det opp med fastlegen da jeg var rundt 20, hun bare lo litt og sa at da trengte jeg nok bare mer søvn.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Har du sjekket vitanminnivåene dine? Hadde det sånn som du skriver når jeg hadde vitamin D mangel. Kunne sove fra jeg kom hjem fra jobb skole, nesten helt frem til nest morgen.. Anonymous poster hash: 3cbe2...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Sånn tretthet kan oppstå ved ulike sykdommer i kroppen, eller av ytre påvirkning som for eksempel å oppholde seg eller bo i bygg med dårlig inneklima. Få deg en legetime og ta problemet opp på en seriøs måte. Anonymous poster hash: 3db14...112
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Sjekket vitamin, mineral, jern, blodprosent og stoffskifte? Er det første en bør sjekke om en er slapp og trøtt:) Anonymous poster hash: 7019e...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Kaliummangel kan faktisk også føre til slapphet. Siden det er fem år siden du tok det opp med lege, kan du ikke bestille ny time nå? Si du vil sjekke status for vitaminer, mineraler osv for å sjekke at alt er i orden? Anonymous poster hash: f04fa...98a
ninuska_ Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg ville tatt en telefon til lege og bedt om en full helsesjekk, og bedt om å ta blodprøver for både vitaminer, mineraler, jern og matallergier også.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Jeg har det på samme måte. Tatt mange blodprøver, men aldri funnet ut av det. Si gjerne i fra hvis du finner ut noe Anonymous poster hash: b405f...309
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå