Gjest makar Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 (endret) Typen (og jeg) ønsker å eksperimentere med penisring. Hva kan vi vente oss? Sterkere orgasmer? Hardere ereksjon? Har dere noen anbefalinger? Endret 9. september 2015 av makar
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Penis blir litt hardere og man har litt kraftigere utløsning. Kjøp med vibrasjon så kan han stimulere henne om han holder på og "ryke". Anonymous poster hash: 4da5b...f13
SardintrollReturns Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Bare sørg for å ha en saks i nærheten, så den kan fjernes fort i tilfelle det blir vondt for ham. En jeg lå med før prøvde en gang, og for ham ble det bare vondt.
Gjest makar Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Penis blir litt hardere og man har litt kraftigere utløsning. Kjøp med vibrasjon så kan han stimulere henne om han holder på og "ryke". Anonymous poster hash: 4da5b...f13 Kraftigere utløsning sier han nok ikke nei takk til Og det gjør ingenting for meg at penis blir litt hardere, hehe. Vi liker å komme samtidig, så takk for tips om ring med vibrering.
Gjest makar Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Bare sørg for å ha en saks i nærheten, så den kan fjernes fort i tilfelle det blir vondt for ham. En jeg lå med før prøvde en gang, og for ham ble det bare vondt. Takk for godt råd!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Kraftigere utløsning sier han nok ikke nei takk til Og det gjør ingenting for meg at penis blir litt hardere, hehe. Vi liker å komme samtidig, så takk for tips om ring med vibrering. Bare hyggelig. Meg og min samboer har prøvd det meste. hehe Anonymous poster hash: 4da5b...f13
Gjest21 Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Tenker du på noe sånt http://www.shytobuy.no/confidence-ring.html? Det skal hvis gi lengre ereksjoner
Gjest makar Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Tenker du på noe sånt http://www.shytobuy.no/confidence-ring.html? Det skal hvis gi lengre ereksjoner Ja vi gleder oss til å ha sex med ring!
Gjest lipgloss Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Det er utrolig godt med penisring,penis blir større hardere og orgasmen lengre og sterkere,det er skikkelig deilig men jeg blir ganske utslått etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå