AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Har hatt litt feber, vond hals, tørr hoste og kvalm. Alt er i mild grad, og føler meg ikke syk nok til å være hjemme fra jobb. Bør jeg der i mot være hjemme en dag for å "restituere" kroppen, eller la det gå sin vante gang? Når jeg er på jobb sliter jeg med å holde tempo og konsentrasjonen oppe. Mest pga kvalmen. Anonymous poster hash: 46831...7b8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Har hatt litt feber, vond hals, tørr hoste og kvalm. Alt er i mild grad, og føler meg ikke syk nok til å være hjemme fra jobb. Bør jeg der i mot være hjemme en dag for å "restituere" kroppen, eller la det gå sin vante gang? Når jeg er på jobb sliter jeg med å holde tempo og konsentrasjonen oppe. Mest pga kvalmen.Anonymous poster hash: 46831...7b8 Det må du kjenne på selv, men er det vanskelig å utføre arbeidet, kan du jo bli hjemme en dag.Anonymous poster hash: ca1e2...582
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Høstforkjølelser er begynt å vandre rundt. Det går over. Anonymous poster hash: b8136...ea3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå