Gå til innhold

Har så utrolig vonde bryst!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 16 år, fyller 17 snart.

Jeg har så og si vonde, ømme bryst 24/7, og lurer på om det kommer til å være sånn for alltid? Det er liksom èn stor kul i hvert bryst, som gjør vondt bare jeg klemmer litt på brystet (har aldri skjønt hvorfor kvinner syns det er deilig å bli tatt på brystene av menn, siden mine gjør alltid så vondt)

Brystene mine er relativt små, bruker B75 tror jeg (skjønner fortsatt ikke bh størrelser hehe)

Altså det jeg lurer på er om grunnen til at de gjør vondt, er de fortsatt vokser? For når jeg begynte å utvikle bryst, så begynte de å gjøre vondt.

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: fb0fb...58d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en jente på 16 år, fyller 17 snart.

Jeg har så og si vonde, ømme bryst 24/7, og lurer på om det kommer til å være sånn for alltid? Det er liksom èn stor kul i hvert bryst, som gjør vondt bare jeg klemmer litt på brystet (har aldri skjønt hvorfor kvinner syns det er deilig å bli tatt på brystene av menn, siden mine gjør alltid så vondt)

Brystene mine er relativt små, bruker B75 tror jeg (skjønner fortsatt ikke bh størrelser hehe)

Altså det jeg lurer på er om grunnen til at de gjør vondt, er de fortsatt vokser? For når jeg begynte å utvikle bryst, så begynte de å gjøre vondt.

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: fb0fb...58d

Høres nesten ut som de fortsatt er noe i vekst. Mine var også sånn i tenårene, gjorde vondt å ta på de.

Anonymous poster hash: 1fd5f...20b

Skrevet

Puppene vokser til du er ca.21, det er min erfaring iallfall. 

Jeg husker jeg måtte kjøpe større og større BH-str hele tiden.

Husker jeg brukte 75A da jeg var 14 - før det brukte jeg bare sportsBH for hadde egentlig ikke pupper...

Brukte 75B da jeg var 17-20 år og endte på 75C da jeg var 21, og siden har jeg brukte 75C.

Det er normalt at de kan være ømme og klø og være vonde når de vokser, men det går heldigvis over!

De to klumpene du kjenner er de den klumpen som sitter midt i puppen på hver pupp, vet ikke hva det er - er vel en kjertel eller noe som gjør at man kan lage morsmelk.

Anonymous poster hash: 74690...5ab
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Mine er akkurat sånn de også. Hadde en periode jeg det så utrolig vondt at jeg nesten begynte å gråte, men det gikk heldigvis over. Gleder meg til brystene er i full størrelse hahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...