Gå til innhold

Buttplug

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det før, men tanken er friestende. Man har den bare i mens man har vanlig sex?

Anonymous poster hash: a7824...483
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok kanskje flest menn som bruker buttplugg, men mange jenter (meg inkludert) liker det også. 

Ja, man kan ha den i mens man har vanlig sex, (da bør den nok ikke være så veldig stor), eller man kan ha den alene. 

Som alltid med analkos: oppvarming og glidemiddel er viktig. Spesielt er det viktig med god oppvarming hvis du har tenkt til å ha den i samtidig som du har vanlig sex. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det før, men tanken er friestende. Man har den bare i mens man har vanlig sex?

Anonymous poster hash: a7824...483

Hei! Vet ikke om du er jente eller gutt? Men begge kan bruke buttplug, men det er nok vanligere at gutter bruker buttplug. Det gir stimulering av g-punkt til gutta, altså prostata og dette gir mye sterkere å lengre orgasmer til gutta☺. Det er jo vanligst å bruke buttplug mens enn har sex, nettopp for å gi heftigere nytelse og sterkere orgasmer☺. Har selv gått med buttplug før sex for å tease å kåte meg opp, veldig deilig å spennende det også☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...