AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg møtte en fyr i juli, datet 4 ganger (ila en måned, ja, vi hadde sex på 4 daten), og jeg likte han nok litt for godt, og dermed ble jeg ekstremt usikker når jeg innså at han fortsatt var superaktiv på tinder og tok opp dette. Det endte dårlig.. han mente at jeg ikke burde gå utifra at han var ute etter noe annet. Vi ble enige om å avslutte datingen. Men... så tikker det inn en melding hvor han lurer på om vi skal møtes for sex, dvs han skrev jeg måtte ta kontakt hvis jeg ville ha bootycall. Ja, jeg var så dum at jeg sa ja til dette! Sexen er veldig bra. Resultatet etter dette har vært at jeg har tatt initiativ til sex siden. Hittil har vi møttes 4 ganger og hatt sex, på mitt initiativ. Vi har NULL kontakt imellom. Jeg har forsøkt å si at jeg nok er betatt, da svarte han bare at jeg fikk si ifra hvis det ble for komplisert for meg... Jeg vet at jeg har vært dum og at jeg må ta ansvar for egen lykke og alt det der. Men nå sliter jeg skikkelig. Jeg er superbetatt og deprimert fordi jeg føler meg skitten og fæl som lar han ha sex med meg, på MITT initiativ, han løfter ikke en finger engang for å prøve. Jeg er ikke ute etter masse empati, men jeg trenger virkelig noen konkrete råd til hvordan jeg skal komme meg over dette her, om det er mulig å få tilbake selvrespekten og selvtilitten? Føler meg helt jævelig. Anonymous poster hash: c9187...98b
Sandie Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Det er det som er faren med å bare ha sex,når den ene er mer betatt enn den andre:Det blir mye vanskeligere å kutte kontakten da.Jo lenger tid det går jo verre blir det ofte,og til slutt får han seg kanskje dame og dumper deg.Så sitter man der og føler seg verre enn noensinne. Hvis du virkelig vil bryte dette mønsteret ville jeg sendt ham en melding at du fra nå av ikke er interessert i å treffe han mer.Da er det du som har satt foten ned,og gitt beskjed.Det kan hende han tar kontakt igjen,for å teste om du holder ord,men da svarer du ikke.Bare bryt kontakten helt.Det er den beste måten å gjenreise selvrespekt og selvtillit på.Etterhvert vil du kjenne deg sterk og stolt igjen.
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Skaff deg en FF til og sørg for at de omtrent møter hverandre i døra.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Når du har kuttet ham helt ut av livet ditt vil du med tiden slutte å bry deg om ham, og i neste runde slutte å bry deg om hvordan han ser på deg. Det virker vanskelig nå, men en dag er du over det. En dag treffer du en mann som virkelig liker deg, og dette er bare et vagt og ubetydelig minne. Det SKAL stikke litt, det er slik du ikke gjentar samme feil. Anonymous poster hash: 141e7...3c1
Gjest BethD Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Du må ivertfall slutte å møte han for sex... Det regner jeg med du vet.... Så blir ting bedre ettehvert...! Det lover jeg deg..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Det er det som er faren med å bare ha sex,når den ene er mer betatt enn den andre:Det blir mye vanskeligere å kutte kontakten da.Jo lenger tid det går jo verre blir det ofte,og til slutt får han seg kanskje dame og dumper deg.Så sitter man der og føler seg verre enn noensinne. Hvis du virkelig vil bryte dette mønsteret ville jeg sendt ham en melding at du fra nå av ikke er interessert i å treffe han mer.Da er det du som har satt foten ned,og gitt beskjed.Det kan hende han tar kontakt igjen,for å teste om du holder ord,men da svarer du ikke.Bare bryt kontakten helt.Det er den beste måten å gjenreise selvrespekt og selvtillit på.Etterhvert vil du kjenne deg sterk og stolt igjen. Jeg tror det som er verst er det at det er jeg som ber om sex.. De fleste jenter har det jo sånn at menn spør om sex fra dem, ikke omvendt.. Ødelegger selvtilitten:( tviler på at han bryr seg om jeg sier jeg ikke vil mer. Anonymous poster hash: c9187...98b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Slutt å møt han. Han spør ikke deg om sex fordi han vet at du har litt følelser og vil ikke være delskyldig i å messe med følelsene dine. På den andre kanten så sier menn ALDRI nei til sex , så sålenge du fortsetter å tilby han det så vil han si ja også har du skyld i din egen hjertesorg. For tro meg, den kommer. Om du vil ha selvrespekten i behold så slutter du å kontakte han NÅ. Anonymous poster hash: a91bc...100 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Slutt å møt han. Han spør ikke deg om sex fordi han vet at du har litt følelser og vil ikke være delskyldig i å messe med følelsene dine. På den andre kanten så sier menn ALDRI nei til sex , så sålenge du fortsetter å tilby han det så vil han si ja også har du skyld i din egen hjertesorg. For tro meg, den kommer. Om du vil ha selvrespekten i behold så slutter du å kontakte han NÅ.Anonymous poster hash: a91bc...100 Shit, du traff der... Du har jo helt rett. Så utrolig dum jeg føler meg :/ selvsagt gjør han det sånn, for da kan jeg ikke skylde på at han var ute etter å "lure" meg eller noe sånt, det er jo jeg som har vært "pågående".. Skal slutte å ta kontakt, tro meg! Takk for wake up callen Anonymous poster hash: c9187...98b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå