AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei. trenger litt hjelp i jungelen av vogner som finnes på markedet. Mitt barn er 2 år, og både lang og stor for alderen. Vi går mye turer i lysløyper Vognen må ha god liggestilling da barnet sover i vognen hver dag Den må være god i snø/slaps Tåle endel vekt da vi handler når vi har vognen. Kan heller ikke være for dyr. Gjerne en som er lett å få tak i brukt Ble mange krav dette.... Anonymous poster hash: d5db3...be3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Vi har babyjogger city elite til den bruken som du skisserer. Anonymous poster hash: a3d1b...0d6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Emmaljunga Scooter Evt Baby jogger city mini/GT Anonymous poster hash: 789c5...03b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Takk for tips Har en Baby Jogger mini gt på lån et par dager, men er ikke helt fornøyd med den fordi jeg føler den velter lett om jeg må henge stellebag o.l. på den. Hvordan er emmaljunga scooter med tanke på stabilitet? og Siden det er lufthjul på den, er det noe som punkterer lett? Har kun har punkteringsfrie tidligere Anonymous poster hash: d5db3...be3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Emmaljunga Scooter Evt Baby jogger city mini/GT Anonymous poster hash: 789c5...03b Takk for tips Har en Baby Jogger mini gt på lån et par dager, men er ikke helt fornøyd med den fordi jeg føler den velter lett om jeg må henge stellebag o.l. på den. Hvordan er emmaljunga scooter med tanke på stabilitet? og Siden det er lufthjul på den, er det noe som punkterer lett? Har kun har punkteringsfrie tidligere Anonymous poster hash: d5db3...be3 Nå er min Scooter noen år gammel, men den er veldig stabil hvertfall. Ser nå at det er kommet lufthjul på Scooteren ja. Men kan få punkteringsfrie også(Ecco heter de). Har hatt lufthjul på andre vogner og har ikke dårlig erfaring med det, aldri opplevd punktering Du kan jo evt se om du får tak i en brukt Scooter.... Anonymous poster hash: 789c5...03b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå