AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Startet å date en fyr for 5 måneder siden, og vi hadde sex første gangen i går. Det var OK, men ble litt vel skuffet fordi han har skrytt så av at pikken hans var så stor, 18 cm har han sagt. Den var liten og langt fra 18! Vet ikke hva jeg skal si til han eller om jeg skal si noe i det hele tatt? Føler meg litt lurt... Selv om det selvsagt ikke var den eneste grunnen til at vi fortsatte å date.Anonymous poster hash: 9555b...79c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Startet å date en fyr for 5 måneder siden, og vi hadde sex første gangen i går. Det var OK, men ble litt vel skuffet fordi han har skrytt så av at pikken hans var så stor, 18 cm har han sagt. Den var liten og langt fra 18! Vet ikke hva jeg skal si til han eller om jeg skal si noe i det hele tatt? Føler meg litt lurt... Selv om det selvsagt ikke var den eneste grunnen til at vi fortsatte å date.Anonymous poster hash: 9555b...79c Hvem av dere var det som ville vente så lang tid med sex? Anonymous poster hash: aa511...9d0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Hvem av dere var det som ville vente så lang tid med sex?Anonymous poster hash: aa511...9d0 Jeg. Hvordan det?Anonymous poster hash: 9555b...79c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Startet å date en fyr for 5 måneder siden, og vi hadde sex første gangen i går. Det var OK, men ble litt vel skuffet fordi han har skrytt så av at pikken hans var så stor, 18 cm har han sagt. Den var liten og langt fra 18! Vet ikke hva jeg skal si til han eller om jeg skal si noe i det hele tatt? Føler meg litt lurt... Selv om det selvsagt ikke var den eneste grunnen til at vi fortsatte å date.Anonymous poster hash: 9555b...79c Men det var en av grunnene? Anonymous poster hash: c1334...021 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Jeg reagerer på at han nevnte størrelsen, eller var det kanskje du som spurte? Gjør folk virkelig det? Jeg er sjokkert.... Og så, er du nå skuffa...Altså, dette var det eneste som gjorde at du datet han tydeligvis? Skaff deg noen interesser ts, fordyp deg i noe. Du mangler rett og slett substans. Dette er bare helt tragisk. Anonymous poster hash: 7b5ad...f0b 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Jeg reagerer på at han nevnte størrelsen, eller var det kanskje du som spurte? Gjør folk virkelig det? Jeg er sjokkert.... Og så, er du nå skuffa...Altså, dette var det eneste som gjorde at du datet han tydeligvis? Skaff deg noen interesser ts, fordyp deg i noe. Du mangler rett og slett substans. Dette er bare helt tragisk.Anonymous poster hash: 7b5ad...f0b Men det er greit å lyve om størrelse? Forstår at jeg virker litt opphengt i dette, men det er jo en prinsippsak. Lyver han om størrelsen, hvorfor skal han da ikke lyve om andre ting... Dessuten er det ikke det at den var liten som var hele problemet, men at han har snakket så veldig om den store pikken hans når vi har snakket dirty sammen. Anonymous poster hash: 9555b...79c
eksentrisk Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Men det er greit å lyve om størrelse? Forstår at jeg virker litt opphengt i dette, men det er jo en prinsippsak. Lyver han om størrelsen, hvorfor skal han da ikke lyve om andre ting... Dessuten er det ikke det at den var liten som var hele problemet, men at han har snakket så veldig om den store pikken hans når vi har snakket dirty sammen. Anonymous poster hash: 9555b...79c Hvor gammel er du egentlig? Jeg er enig i at det er ufint å lyve, men hvis dere snakker dirty til hverandre er kanskje ikke "stor pikk" ensbetydende med at han i virkeligheten har en gigantisk pikk.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Hvor gammel er du egentlig? Jeg er enig i at det er ufint å lyve, men hvis dere snakker dirty til hverandre er kanskje ikke "stor pikk" ensbetydende med at han i virkeligheten har en gigantisk pikk. Vi er i tyveårene. Jeg forstår det, men likevel.Anonymous poster hash: 9555b...79c
eksentrisk Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Hvis du liker han ville jeg ikke tatt det opp. Det kan fort bli veldig sårt, selv om du pakker det pent inn.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 Men det er greit å lyve om størrelse? Forstår at jeg virker litt opphengt i dette, men det er jo en prinsippsak. Lyver han om størrelsen, hvorfor skal han da ikke lyve om andre ting... Dessuten er det ikke det at den var liten som var hele problemet, men at han har snakket så veldig om den store pikken hans når vi har snakket dirty sammen. Anonymous poster hash: 9555b...79c Spurte du han om størrelse eller sa han det selv? Hvis du spurte, synes jeg du er veldig overfladisk, beklager. Hvis han sa det, hadde noe sånt vært veldig turnoff for meg, ødelegger jo hele magien med å bli kjent med noen... Huff, er dette virkelig vanlig ? Jeg lurer på hvor romantikken i dagens samfunn har blitt av... Jeg er dame forøvrig. Anonymous poster hash: 7b5ad...f0b 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Kanskje han mente tommer? 18 tommer? Yeah, right. 1
WayOverrated Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 Med 18 tommer skulle hun ikke klagd, hadde hatt verdens lengste da. 18x2.54 = 45,72 cm
Fjompen Skrevet 9. september 2015 #14 Skrevet 9. september 2015 Men det er greit å lyve om størrelse? Forstår at jeg virker litt opphengt i dette, men det er jo en prinsippsak. Lyver han om størrelsen, hvorfor skal han da ikke lyve om andre ting... Dessuten er det ikke det at den var liten som var hele problemet, men at han har snakket så veldig om den store pikken hans når vi har snakket dirty sammen. Anonymous poster hash: 9555b...79c Dette er jo bare tull?! Om du virkelig betviler hans oppriktighet fordi han under "kåtpraten" har snakket om stor pikk, og du, som tydeligvis er opphengt i dette, blir skuffet, så er han jo bare heldig som unngår å få ha noe mer med deg å gjøe.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #15 Skrevet 9. september 2015 Gudbedre det lett å trolle her inne! Anonymous poster hash: 8b6d3...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Startet å date en fyr for 5 måneder siden, og vi hadde sex første gangen i går. Det var OK, men ble litt vel skuffet fordi han har skrytt så av at pikken hans var så stor, 18 cm har han sagt. Den var liten og langt fra 18! Vet ikke hva jeg skal si til han eller om jeg skal si noe i det hele tatt? Føler meg litt lurt... Selv om det selvsagt ikke var den eneste grunnen til at vi fortsatte å date.Anonymous poster hash: 9555b...79c Alle menn skryter pikken sin større og alle kvinner skryter fitten sin trangere. Anonymous poster hash: 5f81b...89c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Gudbedre det lett å trolle her inne! Anonymous poster hash: 8b6d3...2e4 Tuller ikke, nei. Anonymous poster hash: 9555b...79c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Alle menn skryter pikken sin større og alle kvinner skryter fitten sin trangere. Anonymous poster hash: 5f81b...89c Jeg gjør ikke det, jeg pleier å si at pikken min er mindre enn den egentlig er, for da blir folk i alle fall ikke skuffet. Anonymous poster hash: b2144...c9c
guttemann Skrevet 10. september 2015 #19 Skrevet 10. september 2015 Men det er greit å lyve om størrelse? Forstår at jeg virker litt opphengt i dette, men det er jo en prinsippsak. Lyver han om størrelsen, hvorfor skal han da ikke lyve om andre ting... Dessuten er det ikke det at den var liten som var hele problemet, men at han har snakket så veldig om den store pikken hans når vi har snakket dirty sammen. Anonymous poster hash: 9555b...79c "Mmm, gleder meg til å kjenne munnen din rundt min helt gjennomsnittlige 14cm lange og normalt tykke penis mens den blir hard og stor (med mindre jeg får prestasjonsangst) før jeg knuller deg hardt (hvis jeg ikke kommer i det kuken er borti leppene dine fordi det er fem måneder siden sist)." Tror ikke det hadde vært så spennende altså. Skjønner likevel at du reagerer på det dersom han har nevnt 18cm flere ganger og også i andre sammenhenger. Det er jo en ganske tåpelig løgn. I min erfaring er det uansett ikke spesielt lurt å drive med for mye griseprat før man faktisk har hatt sex.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #20 Skrevet 10. september 2015 Jeg reagerer på at han nevnte størrelsen, eller var det kanskje du som spurte? Gjør folk virkelig det? Jeg er sjokkert.... Og så, er du nå skuffa...Altså, dette var det eneste som gjorde at du datet han tydeligvis? Skaff deg noen interesser ts, fordyp deg i noe. Du mangler rett og slett substans. Dette er bare helt tragisk. Anonymous poster hash: 7b5ad...f0b jeg kunne aldri vært sammen med en med liten tiss, sorry! Anonymous poster hash: 51a7c...7cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå