Gå til innhold

Hvilket parti vil ta flest flyktninger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste sier 8000 men er det noen mer? Jeg synes 8000 er lite. Vil stemme på det partiet som sier mest. 

Anonymous poster hash: 4df21...17b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI kommer til å ta inn mye mer enn 8000. De 8000 kommer i tillegg til alle som søker asyl på grensen, dvs. kommer hit på egenhånd. Vi kommer til å ta i mot kanskje 20.000 (til sammen) i året når man tenker på alle som kommer til å søke, både fra Syria og andre land. Rødt ønsker frie sluser av mennesker, og å ta alle pengene og eiendommen til folk og fordele det likt utover. Hvis du ønsker frie sluser så er det de du må stemme på. 

Anonymous poster hash: c8b44...f46
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis det i kristen tradisjon hadde vært normalt å kalle alle "Jesus" i tillegg til sine andre navn ville Jesusene ha vært i et absurd flertall. Mohammed blir i områder med mange muslimer som Kaur og Singh blir der det bor sikher. Kjenner en del folk som på papiret het "Mohammed", men disse ble alltid omtalt ved sine øvrige navn. Mohammed Ola Nordmann ville nok kun på papiret delt navn med profeten.

Norske foreldre har vel også for tiden en greie med å skulle finne på mest mulig unike navn til avkommet sitt. Hjelper ikke de statistikkene der akkurat.

frie sluser

Anonymous poster hash: c8b44...f46

Greit, jeg tar poenget med at det er mange flyktninger, men det språklige bildet med sluser er litt drøyt. De er mennesker, ikke en flom. Bølgen er en fiksjonsfilm på kino. Flyktninger er mennesker.

Endret av Utenegenart
  • Liker 1
Skrevet

SV vil ta inn flest... Anbefaler å stemme på Fremskrittspartiet, nok innvandrere nå. :)

Skrevet

Rødt ville ta inn en million (!) innvandrere på 80-tallet

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Stilig, hadde jeg ikke vært et lite barn på 80-tallet så hadde jeg stemt på dem!

Skrevet

Det vil de vel fremdeles. 

Anonymous poster hash: bc90d...aff

Skrevet

Alle disse innvandrerne.. Blir selvfølgelig norske, feirer jul og går i Den norske kirken?

Knslke tvangskonvertering ved grensen hadde vært noe. Det er kulturen og deres religion som tar med seg all møkka.

Anonymous poster hash: 2a15f...b53

• Liker 2
Skrevet

SV vil ta inn flest... Anbefaler å stemme på Fremskrittspartiet, nok innvandrere nå. :)

SV vil ikke ta inn flest. De vil i likhet med flertallet av partiene ta inn 10 000 syrere. Men SV brøt forhandlingene fordi de ble grinete når de ikke fikk vilja si. Hadde ikke SV bryti kunne det hende det hadde blitt til at vi hadde sagt ja til 10 000.

Til TS: hva partiene mener om antall flyktninger utenom syrere har jeg ikke helt oversikt over, og hvor mange de ønsker å ta inn i din kommune (som er det viktigste i kommune og fylkestingsvalget) aner jeg ikke. Anbefaler deg å spørre alle partiene rett ut hvor mange de ønsker å ta inn i din kommune :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...