Gå til innhold

Hva skjer med meg?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 13 måneder siden fikk vi barn. Jeg hadde en tøff graviditet som endte i keisersnitt, og har slitt en del etterpå. Nå er jeg forøvrig frisk, og har en mann som begynner å bli lettere utålmodig. Han er flink altså, maser ikke spesielt mye og forstår at mye er forandret. Helt ærlig så er det nok jeg som er mest frustrert! For hvor i HULESTE blir sexlysten av?!

Min kjære og jeg har alltid hatt mye sex, helt frem til graviditeten. Da dabbet det selvsagt av pga formen min, og etterpå ble det selvsagt ingenting pga operasjonen og det som fulgte med. Men nå er det over et år siden? Alle sier at det tar tid, i alle fall et år, før man er tilbake til normalen. Så hvorfor eier jeg ikke et snev av lyst? Jeg blir ikke tent overhodet, og hver gang vi har sex gjør det bare vondt. I tillegg får jeg lettere blødninger og menssmerter hver gang. Hva er det som skjer med meg?!

Har prøvd å ta på meg selv, prøve å "komme i gang" igjen. Men det hjelper ikke. Noen som har tips? Er redd dette etter hvert kommer til å ødelegge forholdet, faktisk.. :(

Anonymous poster hash: 0041f...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amming påvirker hormonbalansen og kan forklare manglende sexlyst i noen tilfeller.

men det er ikke sikkert det er tilfellet hos deg da.

Og uansett, ting kan ta mer tid en en regner med. Perioden du er inne i kan være en tålmodighetsprøve på mange måter, en føler det er så lenge siden fødsel, "alle andre" er i slik fin form (tilsynelatende)

Beste tipset jeg har er egentlig ikke et seksuelt fokus, men gjør ting som gjør deg godt. Spis sunt, tren litt, få noen gode opplevelser. Le og ha det moro, lettere å ha lyst om en har en hverdag med pusterom, der en kan være avslappet og glad.

Skrevet

Amming påvirker hormonbalansen og kan forklare manglende sexlyst i noen tilfeller.

men det er ikke sikkert det er tilfellet hos deg da.

Og uansett, ting kan ta mer tid en en regner med. Perioden du er inne i kan være en tålmodighetsprøve på mange måter, en føler det er så lenge siden fødsel, "alle andre" er i slik fin form (tilsynelatende)

Beste tipset jeg har er egentlig ikke et seksuelt fokus, men gjør ting som gjør deg godt. Spis sunt, tren litt, få noen gode opplevelser. Le og ha det moro, lettere å ha lyst om en har en hverdag med pusterom, der en kan være avslappet og glad.

Jeg sluttet å amme når ungen var fem måneder gammel, så tror ikke det har noe med det å gjøre... :(

Ellers er det vel som du sier. Nå presser jeg meg selv på en måte, og merker at det egentlig bare fungerer mot sin hensikt, trist nok. Synes bare så synd i mannen som er så flink og tålmodig og aldri får noe igjen for det. Er redd tålmodigheten snart tar slutt... :(

Ts

Anonymous poster hash: 0041f...d5c

Skrevet

Sex gir sexlyst, mangel på det tar deg vekk over en så lang tid ( ikke i alles tilfeller). Prøvd å planlegge en kveld med avslapning, barnefri, tente lys, badekar eller noe som gir dere ikke nødvendigvis sex, men naken kontakt. Eller legge dere nakene i senga?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...