AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Har idag merket ising et sted i munnen når jeg har drukket vann og spist, kan jeg ha hull har aldri hatt det før, er det vondt å tette hullAnonymous poster hash: 0fc79...ffc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Ja Er derfor tannlege setter sprøyte. Anonymous poster hash: 8e4e8...e6e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Kan det være ingenting? At det plutselig ikke er vondt imorgenAnonymous poster hash: 0fc79...ffc
SiMa Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Hvis det er hull får du bedøvelse (hvis du vil). Det kan også være "ingenting", det er mange som sliter med ising, særlig ned mot tannkjøttet, uten at det er noe hull. Da kan fluorskylling og tannkrem mot ising hjelpe. Hvis det er en tann er faren for at det er hull større enn om det hadde vært et større område. Er det lenge siden du har vært hos tannlege? Det kan være greit å sjekke det, hvis det er hull kan du etterhvert få tannverk (og det er vondt), og du risikerer rotfylling (det er dyrt).
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Går til reguleringstannlege. Var sist 4 måneder siden Får se det over helgen også bestille time hvis jeg ennå har det daAnonymous poster hash: 0fc79...ffc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Har du vondt i tannkjøttet ved hull? Fordi jeg har forsøkt litt og finne hvor smerten sitter og det er i tannkjøttet oppe. Kan det være innfeksjon eller noe slik istedet? Når jeg pusser tennene nå skal det utrolig lite til før det begynner og blø i tannkjøtetAnonymous poster hash: 0fc79...ffc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Har idag merket ising et sted i munnen når jeg har drukket vann og spist, kan jeg ha hull har aldri hatt det før, er det vondt å tette hullAnonymous poster hash: 0fc79...ffc Ta en flourtablett og la den smelte der du har smerter.Anonymous poster hash: 4c5aa...6b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå