AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hei! Jeg har kommet i kontakt med en super familie fra USA som jeg gjerne vil være AuPair for. Nå har jeg sett en del på dette med å søke om visum, da jeg mest sannsyneligvis kommer til å være der i mer enn tre måneder. Men nå leste jeg på ambassaden sin side at man MÅ være knyttet til en organisasjon/byrå?? Har tidligere lest om så mange andre som har dratt uten organisasjon, så nå skjønner jeg lite. Noen som vet mer om dette eller har noen erfaringer? Jeg vil dra uten organisasjon da jeg ikke ser på tingene de hjelper med og sikrer som nødvendig i dette tilfellet, og de tar en del penger for tjenesten i tillegg. + Jeg har jo allerede funnet familie! Er det en måte jeg kan få visum på og dra til AuPair familien jeg har snakket med, uten å betale og knytte meg til et byrå? Setter stoor pris på svar! Anonymous poster hash: cbc7c...83a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Ring/send mail til ambassaden og spør. Anonymous poster hash: 43a1a...840
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Ring/send mail til ambassaden og spør. Anonymous poster hash: 43a1a...840 Da blir ambasaden oppmerksom på henne og hennes måter å prøve å unngå lovverket på, så supert råd. Å reise på annen måte er som skrevet over, å omgå regler og lover i USA på, og ikke mulig. Å komme inn i USA på turistvisum uten returbillett og uten mål og mening kan medføre at du blir returnert alt på flyplassen. Du løper store risker ved din måte å tenke på, særlig dersom du prøver å setter tanker ut i praksis.Anonymous poster hash: c080a...07d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Altså, nå mente ikke jeg at du skulle fortelle ambassaden at du vil bryte loven. Du kan vel forsøke å kontakte et byrå og forklare situasjonen og kanskje dra gjennom dem til familien du allerede har funnet. http://www.aupairamerica.co.uk/ Anonymous poster hash: 43a1a...840
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå