AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hvordan bruker man en mensenkopp? Er det å anbefale og hvor får jeg kjøpt det?Anonymous poster hash: 47b21...e2f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 En sånn en? http://s13.postimg.org/413xojlpz/Louelle_Denor_on_Instagram_It_s_come_to_my_att.jpg Anonymous poster hash: f634c...08c 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Det der ser ut til å være noe griseri. Anonymous poster hash: 24759...80c
PrincessConsuela Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Du kan få kjøpt på nett, jeg kjøpte min på Amazon i allefall. Veldig fornøyd Det tar litt tid før man finner hvilken "innsettingsmetode" som passer for seg og hvor langt inn den skal, og ja, det er litt griseri, men slipper bind og tamponger og trenger ikke å begynne å leite etter et toalett hver 4. time!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Du får kjøpt på ørten steder på nettet, til en relativt billig penge. Jeg har en Moon cup kjøpt fra arnika.no. Det er utrolig enkelt å bruke. Det står bruksanvisning i pakken. Det er bare å væte den (så den går lettere inn), folde den, putte den inn, kjenne med fingeren at den har foldet seg ut, og så kan du ha den inni i opptil 12 timer før du må tømme, avhengig av hvor mye du blør. Når du tømmer bare presser du på bunnen, vrir litt for å få vakuumet til å slippe, og drar den ut, gjerne mens du holder kanten litt inn så det er lettere å få ut. Tøm innholdet i do, vask godt med vann og evt litt intimsåpe, og sett inn igjen. Når mensen er over kan du koke den i ca 5 minutter for å sterilisere den. Du kan bruke den om natten, når du bader, til alt annet enn samleie. Du kan bruke uansett hvor mye/lite du blør. Jeg elsker menscupen min, og kommer aldri til å gå tilbake til tamponger igjen. Anonymous poster hash: fcff3...127
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Elsker min kopp 😊😊 kommer aldri til å bruke noe annet. Føler meg for første gang ren under mensen, en umulig følelse med tampong.Anonymous poster hash: 68584...eb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå