AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hva er det beste antrekket når man skal strippe?Anonymous poster hash: e8f36...191
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 String som kan løsnes på siden (strippestring) eller vanlig?Anonymous poster hash: e8f36...191
Cathrine88 Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Alt som gjør antrekket lettere å fjerne er bra. Du har ikke lyst til stå og balansere på et bein som en ustø flamingo med kjolen sittende fast over hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Alt som gjør antrekket lettere å fjerne er bra. Du har ikke lyst til stå og balansere på et bein som en ustø flamingo med kjolen sittende fast over hodet. Jeg hadde ikke tenkt å bruke kjole. Glemte å si det. Er mann. Er det fortsatt string man skal ha til slutt?Anonymous poster hash: e8f36...191
Cathrine88 Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Da holder du deg unna altfor trange bukser og gensere/skjorter som er vanskelige å ta av. Personlig synes jeg at string er usexy på både menn og kvinner, men det kommer helt an på preferansene til den du skal strippe for. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Da holder du deg unna altfor trange bukser og gensere/skjorter som er vanskelige å ta av. Personlig synes jeg at string er usexy på både menn og kvinner, men det kommer helt an på preferansene til den du skal strippe for. Hva ville du anbefalt istedet sa? Evt hvis jeg går for string, skal den være stor eller liten/trang?Anonymous poster hash: e8f36...191
Cathrine88 Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Hva ville du anbefalt istedet sa? Evt hvis jeg går for string, skal den være stor eller liten/trang?Anonymous poster hash: e8f36...191 Det må nesten noen som liker string svare på. Jeg foretrekker boxer eller ingenting. For min del er det meste mer sexy enn string, selv vanntette turbukser. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 String som kan løsnes på siden (strippestring) eller vanlig?Anonymous poster hash: e8f36...191 Hva liker du best? Anonymous poster hash: 6a679...db1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå