AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #21 Skrevet 8. september 2015 Ja! 😊Anonymous poster hash: ff23d...106
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #23 Skrevet 8. september 2015 Jeg har mine øyeblikk med både lykke og ulykkelighet. Jevnt over er jeg "nøytral".Anonymous poster hash: 94c7e...2ea
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #24 Skrevet 8. september 2015 Nei. "A4-livet" med mann og barn har tatt all livsgnist ut av meg. Jeg kviet meg lenge for å gå inn i det fordi jeg egentlig ikke så for meg det livet for meg, men lot meg overtale og bli styrt av presset fra samfunnet og famile. Anonymous poster hash: ab7ca...669
Skrotnes Skrevet 8. september 2015 #26 Skrevet 8. september 2015 Det vil jeg si, ting har ikke vært så bra som nå på så lenge jeg kan huske. feelsgoodman.jpg
Gjest Jessica Skrevet 8. september 2015 #27 Skrevet 8. september 2015 (endret) Veldig lykkelig 😙 Gode venner, familie og bra jobb Endret 8. september 2015 av Jessica
Stinelin Skrevet 8. september 2015 #28 Skrevet 8. september 2015 Ja! Har et mangfoldig og meningsfylt liv med en familie som gjør meg glad hver dag. :-)
Ruccula Skrevet 8. september 2015 #29 Skrevet 8. september 2015 Ja, veldig lykkelig!! De siste 2 årene har vært svært lykkelige, de 2 årene før det var ikke bra. Livet går opp og ned
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #30 Skrevet 8. september 2015 Livet mitt er greit nå. Jeg er ikke lykkelig (nettopp ferdig student/arbeidsløs) akkurat nå på grunn av en meget trang økonomi. Men jeg er flink til å se små gleder overalt, og jeg er veldig flink til å komme over dårlige perioder. Livet er generelt ok/bra/fint Anonymous poster hash: 680e2...949
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #31 Skrevet 8. september 2015 Nei. "A4-livet" med mann og barn har tatt all livsgnist ut av meg. Jeg kviet meg lenge for å gå inn i det fordi jeg egentlig ikke så for meg det livet for meg, men lot meg overtale og bli styrt av presset fra samfunnet og famile.Anonymous poster hash: ab7ca...669 Nei. Men på grunn av det motsatte av deg. Jeg har "alt" bortsett fra det jeg ønsker meg mest av alt; et A4 liv med en mann og barn. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å finne en hvor følelsene er gjensidig :/ Anonymous poster hash: 97b01...7f4
-Missi- Skrevet 8. september 2015 #32 Skrevet 8. september 2015 noen ganger føler jeg meg skikkelig lykkelig!! Sitter nesten å gliser som en dust og syns livet er digg andre dager er helt gjennomsnittlig. og atter andre er livet dritt helt normalt, slik som de fleste andre vil jeg tru. Fokuserer ofte på det positive og prøver å glede meg over små ting i hverdagen 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #33 Skrevet 9. september 2015 Fantastisk å observere hvordan de som svarer nei er de som i hovedsak får likes. Hoho!Anonymous poster hash: 129d4...c5c
Gjest lipgloss Skrevet 16. september 2015 #34 Skrevet 16. september 2015 Nei har alt men ikke rett kjønn,noe jeg sliter kraftig med
skreppamedleppa Skrevet 16. september 2015 #35 Skrevet 16. september 2015 Fantastisk å observere hvordan de som svarer nei er de som i hovedsak får likes. Hoho!Anonymous poster hash: 129d4...c5c Det er vel stort sett alltid slik på kg. "Hvem ser du ned på" får langt flere innlegg enn tråder som "hvem ser du opp til" "Hva er det styggeste klesplagget du har sett" får langt mer oppmerksomhet enn tråder som "hva er det fineste klesplagget du har sett" "Hvilke interiør detaljer hater du" er langt mer populær enn hvilken en liker. Folk som skriver innlegg med hva de er misfornøyd med og komplekser de har får langt flere likes enn de som tør å si at de er fornøyd med ting ved seg selv. Og i tråden her er det ingen sjokk at de som ikke er lykkelig får flere likes enn de som sier det er det. KG liker generelt negativitet best. Til trådens tema: Ja jeg er ganske lykkelig gjevnt over fjølen. Selvsagt finnes det en kjipa dag her og en der men jeg har det godt, er fornøyd og glad og ja lykkelig.
Gjest supernova_87 Skrevet 16. september 2015 #37 Skrevet 16. september 2015 Nei. Er dessverre ulykkelig.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #38 Skrevet 17. september 2015 Nei. Jeg har aldri vært lykkelig, og jeg kommer nok ikke til å bli det heller. Men det er greit, jeg har godtatt det nå, å være lykkelig ligger ikke i min natur. Anonymous poster hash: 22d6d...3b7
kjøttmeis Skrevet 17. september 2015 #39 Skrevet 17. september 2015 Nei! Men opplever en del gode øyeblikk Er glad, ikke lykkelig.
Cordelia Skrevet 17. september 2015 #40 Skrevet 17. september 2015 Det går opp og ned for tiden, for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå