QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Finnes det nå til dags noen piller man kan få hos legen som dreper sexlysten for damer? Jeg vet det ikke fantes for noen år siden, men kan jo hende det har kommet på markedet?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Kunne jeg også tenkt meg.Anonymous poster hash: 7939a...a5b 1
Lulilelu Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Hormonspiral og p-piller vet jeg kan dempe sexlysten betraktelig etter langvarig bruk hos mange kvinner. Det samme gjelder nok også annen hormonprevensjon.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2015 Hormonspiral og p-piller vet jeg kan dempe sexlysten betraktelig etter langvarig bruk hos mange kvinner. Det samme gjelder nok også annen hormonprevensjon. Jeg har hatt hormonspiral i mange år, hjelper ikke for meg hvertfall
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Hormonspiral og p-piller vet jeg kan dempe sexlysten betraktelig etter langvarig bruk hos mange kvinner. Det samme gjelder nok også annen hormonprevensjon. Går på p-piller, og har gått på de i snart 10 år. Demper ikke sexlysten hos meg, i hvertfall ikke nok.Anonymous poster hash: 7939a...a5b 2
Lulilelu Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Min døde. Kom tilbake med gang jeg sluttet. 1
Chizue Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 "lykkepiller", men bør vel kanskje være plaget med dep. og sosial angst Eller kanskje røkke ut hele dritten Eller....Skaffe seg en mann, oh lovedoll :D
Anoia Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Zoloft blir man definitivt nokså frigid av, men de har jo andre bivirkninger også; kanskje ikke noe man skal putte i seg om man ikke har en stemningslidelse.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2015 "lykkepiller", men bør vel kanskje være plaget med dep. og sosial angst Eller kanskje røkke ut hele dritten Eller....Skaffe seg en mann, oh lovedoll :D Menn er dritt, er derfor jeg vil miste lysten
Gjest Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Zoloft blir man definitivt nokså frigid av, men de har jo andre bivirkninger også; kanskje ikke noe man skal putte i seg om man ikke har en stemningslidelse. Har brukt zoloft i 10-12 år, men kan ikke si det har hatt noen demper på sexlysten hvertfall, en av bivirkningene er forsinket sædavgang, men det gjør ingenting å holde ut extra lenge...
LoneWolf Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Menn er dritt, er derfor jeg vil miste lysten Synd at du møter den typen menn i såfall da, men det finnes mange bra menn der ute så ikke gi helt opp håpet
_Malene Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 P- piller dreper min sexlyst hvertfall. 1
Peter007 Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Jeg bruker ikke p-piller selv naturlig nok men det er kvinner som mister lysten på sex ved bruk av piller eller annen prevensjon. Det er også kvinner som mister sexlysten ved bruk av kondomer. Det er ikke bare hormonene i pillene som virker inn. Det mentale er vel så viktig. En rokker ved urinstinktet om å formere seg. Det er trolig kvinner med en del sexerfaring som føler dette og dropper pillen til fordel for usikkerheten eller annen prevensjon. Jeg vet ikke om noen som har prøvd psykolog for denne utfordringen. 1
smygende_lodde Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Jeg mistet ikke sexlysten av p-piller før jeg gikk over til Microgynon. Da ble det dødt der nede gitt. 1
boooooo Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Bruker p-stav. Sexlysten min har dabbet litt av. Har vært uten sex i 4 måneder, fordi jeg ikke hadde sexlyst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå