AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Jeg har en stund vurdert om jeg skal begynne på c9 fra forever living. Har slitt en del med motivasjon og vekt, og tenker at det kanskje kan hjelpe. Så nemlig et bilde av en jente som hadde gått ned 6,5 kg og mistet 30 cm på 9 dager :O:O Noen som har prøvd det og har erfaringer? Anonymous poster hash: 039de...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Det er kjempeeffektivt fordi du såvidt får i deg næring og mat, så du mister selvfølgelig masse vekt. Tror du vil få bedre resultater av et vanlig, sunt kosthold enn dette svadaet. Anonymous poster hash: 2783f...56b 1
Sugerøret Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Bullsh.... ...ith! For øvrig helt enig..Bare tullball 1
Djungelvrål Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Er så lei av at det overstrømmer facebookfeeden. Skulle trodd de var nykristne hele gjengen! Er mer enn en som har forsvunnet derfra i det siste kan man si! 1
Anglofil Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Tråden er ryddet for reklame, samt svar til dette. Yvonne (mod)
N.Tonks Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 (endret) Nei, jeg har ikke prøvd for jeg får inntrykket av at dette er nok en trend som overfloder facebook/blogg/instagram. Og da holder jeg meg til sunt kosthold og trening :D Endret 10. september 2015 av Nymphadora
peppermyntete Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Jeg har en stund vurdert om jeg skal begynne på c9 fra forever living. Har slitt en del med motivasjon og vekt, og tenker at det kanskje kan hjelpe. Så nemlig et bilde av en jente som hadde gått ned 6,5 kg og mistet 30 cm på 9 dager :O:O Noen som har prøvd det og har erfaringer? Anonymous poster hash: 039de...6e7 Det der høres helsefarlig ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå