AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Er det noen som har tatt brasiliansk voksing, vurderer dette da jeg er ...lei av de barberhøvelen, har sett noen filmsnutter på nettet, å det ser jo ikke akkurat smertefritt ut, noen som har erfaringer med dette anbefales det eller ikke, er smerten overkommelig J19Anonymous poster hash: c8461...097
Cashbah Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Det er ikke akkurat behagelig, men gjør du det jevnlig er det ikke så ille som alle skal ha det til. Og det er bedre enn å shave. Eneste tingen jeg misliker ved det er at jeg må spare opp nok hår til neste gang. Og det er ikke så altfor billig heller.
Gjest miaw Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Det er dyrt, men kan absolutt anbefales. Synes det kan være litt vondt enkelte områder, men der er verdt det når man ser resultatet.
Gjest lipgloss Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 annbefaler det på det sterkeste,går jevnlig til bareclinic i Stavanger,er litt vondt men ikke mer en du takkler,smerten er overdrevet i fra hva du hører,så blir det mindre og mindre smerte for hver gang,minusen er som cashbah sier at du må spare litt ut igjen før du kan vokse på nytt,en annen ting er at du må bruke skrubbkrem med sitronsyre i minst en gang i uken for du kan fort få inngrodde hår som er et marerit der nede:) Men ja utrolig hærlig å være totalt hårløs uten stubber i 2-3 uker
Gjest Evans Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Høres helt forferdelig vondt ut!! Kjenner ei som gjør det, og hun er fornøyd. Jeg var også lei høvelen, men lot det gro i stede - det er også et alternativ
Gjest lipgloss Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Høres helt forferdelig vondt ut!! Kjenner ei som gjør det, og hun er fornøyd. Jeg var også lei høvelen, men lot det gro i stede - det er også et alternativ kan love deg at det ikke er så vondt som folk sier
alabaster Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Det gjør ganske vondt, men det tar bare 10-15 min, så er du ferdig. Så det holder man fint ut.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Jeg hadde supernoia for det, men når jeg endelig fikk meg fast FF så ville jeg prøve istedet for å slite med stubber og kløe av høvel så mye.. Tok det hos profesjonell og det gikk veldig fort og greit, ikke noe kleint (man lurer jo litt på hva som skjer men merker at dette gjør de jo med mange folk daglig), de er forsiktige hvis man har noe som stikker litt ut osv. Jeg syns ikke voksinga var så ille som jeg trodde, men det er ille, og samme dag eller helst i et par dager må man gå med joggebukse uten truse fordi det "brenner" litt på huden.. er ihvertfall min erfaring. Men jeg har gjort det fire ganger over en sommer og kommer nok til å gjøre det neste sommer oxo! Anonymous poster hash: b6ff9...4f7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Ikke si ordet brassiliansk. Får meg til å tenke på deilige rumper og trang mus.😅Anonymous poster hash: 4517f...e82
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Det er ikke så ille som det høres ut i det hele tatt, selv om det ikke akkurat er behagelig heller.
skyflakes Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Det er jævlig vondt i de to-tre sekundene det tar å rive av "stripsen" eller hva det kalles.. Første gangen trodde jeg skulle svime av, men det merkelige er jo at det tar typ 15 min også er hele seansen over. Så absolutt overkommelig, men jeg syns det er kjipt at det er så himla dyrt.
Gjest Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Kvinner har jo også høyere smerteterskel enn oss menn, aldri i livet om jeg hadde ville lide så mye for skjønnheten....
Gjest lipgloss Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Kvinner har jo også høyere smerteterskel enn oss menn, aldri i livet om jeg hadde ville lide så mye for skjønnheten.... Jeg er mann og syns ikke det er noe spesielt vondt jeg har ikke noe særlig høy smerteterskel heller,blir fort svimmel å kvalmt visst jeg slår/dunker meg
Gjest Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Jeg er mann og syns ikke det er noe spesielt vondt jeg har ikke noe særlig høy smerteterskel heller,blir fort svimmel å kvalmt visst jeg slår/dunker meg Vil tro man kjenner det godt når de vax strips greiene blir dratt av pungen, sikkert litt mindre vondt på ryggen eller på brystet
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Sist jeg tok brazilian(som en del av full body wax), så sovnet jeg! Anonymous poster hash: 84009...58a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Ikke si ordet brassiliansk. Får meg til å tenke på deilige rumper og trang mus.😅Anonymous poster hash: 4517f...e82 Du høres ut som en type som dundrer på og kommer etter ett minutt.Anonymous poster hash: 50c17...9e3 1
Gjest lipgloss Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Vil tro man kjenner det godt når de vax strips greiene blir dratt av pungen, sikkert litt mindre vondt på ryggen eller på brystet Nei det er ikke så vondt,de strammer pungen slik at huden ikke er løs,så det går veldig fint,første og andre gang jeg gjorde det så var det litt sårt og rosa i et par dager,men nå kjenner jeg ingenting etter voksing
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå