AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Må bare si at jeg er tynn. BMI på under 18. Jeg skal ikke gå mer ned i vekt for å bli kvitt dobbelthaken min. Jeg har et rundt ansikt. Ser ut som jeg har delvis down-syndrom på grunn av haken min. Har litt kalkunhals/hake rett og slett. Lurer på om jeg må fettsuge eller om jeg må operere haken eller skjeven for å få det vekk. Er det noen her som har gjort dette? Hvilken klinikk og hva kostet det. Anonymous poster hash: 1bd3d...751
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Jeg må bare: det heter kjeven. Anonymous poster hash: fdd47...0da 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Ofte må man ta nesen samtidig.Mange plastikkiruger abefaler dette for å balansere og harmonisere trekkene bedre.Hun på bildet synes jeg ikke hadde trengt å gjøre noe med haken i det hele tatt.Nesten ingen forskjell på bildene. Anonymous poster hash: 8f5f2...50e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Du ser det ikke er samme person på de bildene? Anonymous poster hash: 839fa...8a6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Du ser det ikke er samme person på de bildene? Anonymous poster hash: 839fa...8a6 Det er samme person Anonymous poster hash: 8f5f2...50e
fullkornspasta Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Jeg må bare: det heter kjeven. Anonymous poster hash: fdd47...0da Haha! Klikket meg inn fordi jeg ikke skjønte hva som var skeivt. Greide ikke tolke tittelen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå