AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Hei. Jeg har slitt en stund nå med inngrodde hår, spesielt i underlivet. Jeg var hos hudlege som mente at dette var en spesiell infeksjon i huden. Han anbefalte meg videre å ta laser for å fjerne hårene. Jeg var på konsultasjon i dag, men er så sinnsykt redd for merker/arr etter behandlingene. Jeg har bestilt første time 5.oktober, men kjenner jeg gruer meg veldig. Sette VELDIG pris på hvis noen har erfaringer knyttet til hårfjerning med laser Anonymous poster hash: f8f6f...946
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Har fjernet hår med laser i bikinilinjen, og er veldig fornøy da bikinilinjen før strakk seg langt utenfor bikinilinjen for å si det sånn. 5 behandlinger i vinter og nå i sommer har jeg kunnet impulsivt dra på stranden uten planlegging. Alt hår i linjen borte, og ingen plager, arr eller noe. (Men var nøye med å gjøre som de sa og unngå sol i lang tid både før og etter). Det varierte litt fra gang til gang hvor ubehagelig selve behandlingen var, fra å merke ingenting til at det var litt ubehagelig. Men ikke verre enn at hvis jeg skravlet mye med hun som utførte behandlingen klarte jeg å ignorere det. Tok ca 15 min pr gang. Ikke noe ubehagelig på noen måte etter behandlingen. Så alt i alt, ikke noe å grue seg for. Men ikke ta solarium fremover.Anonymous poster hash: d26f0...cef
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Ts her. Tuusen takk for utfyllende og informativt svar. Kan jeg spørre hvor du tok din behandling? Anonymous poster hash: f8f6f...946
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Jeg også har tatt laserbehandling ved Oslo hudklinikk som ble anbefalt av min hudlege, er utrolig fornøyd med at jeg gjorde dette!! Du vil ikke angre Anonymous poster hash: 94f22...e80
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Du får ikke noe arr nei. Men det er ikke akkurat godt å gjøre det. Men pass bare på at klinikken bruker skikkelig laser. Bruker de IPL bør du styre unna eller så må du sjekk opp om det er den aller nyeste typen som faktisk fungerer. Diode er OK. Anonymous poster hash: e6e83...174
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå