Sandie Skrevet 7. september 2015 #21 Skrevet 7. september 2015 (endret) Er det viktig for deg at det er ryddig og rent? Evt er det viktig at det er fint med tanke på interiør? Har str på leiligheten/ huset noen betydning? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 89678...da3 Størrelse på bolig,om han eier eller leier og hvorvidt det er fancy og nyoppusset betyr lite og ingenting for meg.Er det skittent og rotete derimot,da er det en stor turn-off.Særlig hvis du ser det er slik inngrodd dritt på bad og kjøkken som vitner om at de rett og slett ikke har giddet å vaske på en god stund. Forventer også at folk klarer å vaske å rydde før de inviterer en date hjem.Når det gjelder interiør skal det mye til før jeg reagerer,men er det noe jeg finner veldig smakløst (utstoppede dyrehoder,malerier av nakne damer,svære flagg,osv..) så trekker det ned. Endret 7. september 2015 av Sandie
Inwe Skrevet 7. september 2015 #22 Skrevet 7. september 2015 Interiør og størrelse har ingenting å si, så lenge han har et sted å bo. Det behøver heller ikke være plettfritt, men absolutt såpass rent at det ikke er helsefarlig. Må si jeg stusser litt om jeg blir invitert hjem til noen og de ikke har giddi å rydda bort oppvasken og skittene boksere.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #23 Skrevet 7. september 2015 Datet en fyr engang hvor jeg måtte ta oppvasken for å kunne lage middag. Lite attraktivt. Mann i 40-årene. I tillegg var det helt brunt nede i toalettet, hadde ikke vært en kost der på ukesvis. Men sengetøyet byttet han til jeg kom på besøk... Hvordan han bor er egentlig ikke viktig. Men venter man besøk bør ikke oppvasken flyte, det bør være et håndhåndkle på badet, og skiftet sengetøy. Anonymous poster hash: 8bc53...a7b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #24 Skrevet 8. september 2015 At det er rent og ryddig er ekstremt viktig. Jeg hater rot og skit, og vil ha det ordentlig hjemme. Samtidig som jeg IKKE vil ende opp som noens hushjelp. Så jeg må ha en mann som rydder og vasker helt på eget initiativ. Interiør kommer litt an på. Om han har helt jævlig interiør, og dette er noe han faktisk liker, så er det litt kleint, siden det kan bli kræsj om vi skal flytte sammen en dag. Om han derimot har jævlig interiør, men ikke har noe sterkt forhold til stilen, men bare har kjøpt det første og beste han kom over, og ikke har noe imot å ha det annerledes, så er det greit. Da bryr jeg meg ikke. Størrelsen betyr heller ikke noe. Kjæresten min bor på 35 kvm, under halvparten av min leilighet. Bryr meg fint lite om det. Anonymous poster hash: 4beec...660 1
Cuntzilla Skrevet 8. september 2015 #25 Skrevet 8. september 2015 Det bør være relativt rent og ryddig, selvsagt. Spesielt om vi har planlagt en date hos han, da ville jeg reagert om det sto oppvask på benken og var bremsespor i do. Ellers, når det gjelder interiør og diverse, så er det vel sjelden en dealbreaker om innredningen er mindre stilig. Jeg sitter selv i en leilighet som ser litt kjedelig/IKEA-katalog og typisk ungkar ut. Men det er et pluss om han faktisk har en veldig kul leilighet og god smak. Det løfter helhetsinntrykket. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #27 Skrevet 8. september 2015 Nettopp. Og da er det faktisk like greit å ikke bli sammen i utgangspunktet. Jeg har aldri kastet bort tid på å være sammen med noen som jeg ikke kunne se for meg en fremtid med (og med fremtid mener jeg barn, ekteskap, felles hjem osv) Anonymous poster hash: 59e35...18d Jeg begynner å bli såpass voksen, og har vært så lenge singel, at jeg har tenkt at det beste for meg antageligvis er særboerskap. Og da spiller det ingen rolle så lenge mannen selv er ren, og vi kan oppholde oss hos meg når vi er sammen Anonymous poster hash: feff8...f62
Jade Skrevet 8. september 2015 #28 Skrevet 8. september 2015 Renslighet er viktig. Både i hjem og på kropp. Man skal jo gjerne flytte sammen med fyren etter hvert, og da er det kjekt å slippe å leke hushjelp hver dag for at ikke svineriet (mener ikke mannen) skal formere seg.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #29 Skrevet 8. september 2015 Er det viktig for deg at det er ryddig og rent? Evt er det viktig at det er fint med tanke på interiør? Har str på leiligheten/ huset noen betydning? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 89678...da3 Relativt ryddig og rent er nesten en forutsetning, men det betyr ikke at det må se ut som det skal være visning om 5 minutter. Det er da helt greit at det ser ut som det bor folk der. Kun reagert en gang. Hans datter bodde der fast og søppeldunken på bade bokstavelig talt fløt over av brukte bind. Det syntes jeg var ganske ekkelt, for å være ærlig. Interiør ? Nei, ikke egentlig. Eneste gangen jeg har reagert var da det var telysestaker i form av hodeskaller alle steder Størrelsen på leilighet/hus betyr ingenting.Anonymous poster hash: c11bc...ab0
Engel Skrevet 8. september 2015 #30 Skrevet 8. september 2015 At det er normalt rent og ryddig er viktig. Og siden jeg er såpass voksen så har hvordan han bor, og økonomien hans, en god del å si også. Trenger ikke bo stort og flott, men uaktuelt å bli sammen med noen med veldig dårlig eller rotete økonomi.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #31 Skrevet 8. september 2015 Ryddig og rent er viktig. Ser også på interiøret da det gjenspeiler personligheten. Speil i taket over vannsenga og sebratepper er no go, det samme med hyttemøbler.Anonymous poster hash: e23ca...b37 1
Gjest Mairead Skrevet 8. september 2015 #32 Skrevet 8. september 2015 Størrelsen på huset/leiligheten er ingenting å si, interiør er lite viktig, men renslighet setter jeg høyt. Jeg kan aldri bo sammen med en som ikke liker å holde det ryddig og rent.
Lady Skrevet 8. september 2015 #33 Skrevet 8. september 2015 Viktig at det er rent. Jeg synes det er veldig ekkelt med grisete kjøkken, skittent bad og ekkel innestengt lukt i hjemmet. Men litt rot gjør meg ingenting, så lenge man ikke vasser rundt i rot. Er ikke så veldig ryddig selv, men jeg er flink til å vaske.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #34 Skrevet 11. september 2015 Var på besøk i flere dager hos en gutt for noen uker siden. Hadde aldri vært der før. O-M-G. Der var det skittent og rotete! Jeg hadde lyst til å dra samme kvelden, men måtte være der 1 uke for det er så langt vekk fra der jeg bor + ville ikke fornærme han. Post, aviser, blader, bruksanvisninger FLØYT! Støv på gulvet langs alle veggene. Piss eller spy hadde rent nedover dassen! Dusjen var helt brun i bunn! Vasken på badet og. Klær overalt. Rot. ALT MULIG av rot du kan tenke deg. Oppvasken fløyt i stua. Tomme flasker. ALT var liksom skittent og støvete.. Vaska alle klæra mine når jeg kom hjem, veska, toalettveska.. Puke. Men uansett, jeg likte han faktisk og vi har møttes igjen. Men det var hjemme hos meg Anonymous poster hash: c6d36...9be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå