Gå til innhold

Hvor viktig er leiligheten/huset til daten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig for deg at det er ryddig og rent?

Evt er det viktig at det er fint med tanke på interiør?

Har str på leiligheten/ huset noen betydning?

Bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 89678...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 03d22...b49

Skrevet

Interiør er ikke viktig, renslighet er veldig viktig.

Skrevet

Interiør er ikke viktig, renslighet er veldig viktig.

Støtter denne. Jeg tror ikke jeg orker å bo med en skikkelig gris, da jeg er veldig ryddig selv, så hvis det viser seg at han har en helt annen standard enn meg så kan det faktisk være en dealbreaker.

Anonymous poster hash: eee5f...8b0

Skrevet

Støtter denne. Jeg tror ikke jeg orker å bo med en skikkelig gris, da jeg er veldig ryddig selv, så hvis det viser seg at han har en helt annen standard enn meg så kan det faktisk være en dealbreaker.

Anonymous poster hash: eee5f...8b0

Ja, det handler om å ta litt ansvar for eiga trivsel, og slike ungkarsgriser som fremdeles trenger hu mor for å vaske hos seg er ikke attraktive.

Skrevet

Sålenge partner ikke fremdeles bor med mor, hvor mor gjør alt fra vasking av klær til laging av mat, så er jeg fornøyd! Men såklart en viss standard for hygiene er jo en selvfølge. Bilen er egentlig viktigere 😜

Skrevet

Flyter det av skit og skrot, så er det en dealbreaker. Renslighet er viktig som flere her også påpeker.

Men hvordan det ser ut eller, og hvor stort det er der, spiller ingen rolle.

Men jeg datet en fyr engang som var litt mer enn normalt renslig. Han fikk nesten pustebesvær om det var en skål med godis på stuebordet, alt hadde tellekanter i skapet og det var ikke en eneste smule på kjøkkenet. Normal renslighet er greit, men dette ble litt for OCD-aktig for meg.

Anonymous poster hash: 4af94...58e
  • Liker 1
Skrevet

Kun renslighet som er viktig så lenge vi kun dater/kjærester!

Anonymous poster hash: a9fe9...dfb
Skrevet

Turn off på kjæresteemne:

Kjerring 1: Kjøkkenet til hennes bolig hadde et tykt fettlag på veggene. Hun manglet ventilator og hadde laget mat uten ventilasjon noen år. Ikke lekkert..

Kjerring 2: Jeg var aldri i boligen hennes når jeg hørte at det var et bokollektiv. På den tiden var det gått noen år siden jeg var borti noe slikt selv. Har du 100% heltidsjobb og god lønn så er det ikke lekkert..

Kjerring 3: Hun leide i sokkel. Etter en heftig runde i sengen dukket plutselig utleieren opp får å spørre om noe i stua. Ikke lekkert..

Anonymous poster hash: c81ca...e6d
Skrevet

nei, men at han kansje har det litt koslig hjemme. Ikke er neat freak men har det normalt ryddig/smårotete det teller mye mer. Får noia av sånne "ikke ta på veggen", "bruk brikke under glasset" personer. Må da være sånn at han kan komme hjem til meg, rote kan flyte litt og det kan være oppvask. Poenget er bare at man har det ikke sånn hele tiden, men normalt rot i blant er nesten et pluss i forhold til sånne helt gale rydde mennesker.

Ja har vært bortpå sånne, ene xn min tålte ikke jeg tok på veggen i huset hans, redd for merker :fnise:

• Liker 1
Skrevet

At det er ryddig og rent er jo veldig greit med tanke på besøk osv....

Jeg misliker sterkt å komme hjem til noen og det er skittent og rotete...Da får jeg litt avsmak..

Utover det,bryr jeg meg ikke nevneverdig,...

Skrevet

Sålenge partner ikke fremdeles bor med mor, hvor mor gjør alt fra vasking av klær til laging av mat, så er jeg fornøyd! Men såklart en viss standard for hygiene er jo en selvfølge. Bilen er egentlig viktigere

Bilen? serr?

Skrevet

Bilen? serr?

Haha, nei 😂

Skrevet

For en lettelse, vart skræmt ja!

Følte for å tulle litt 😏

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hater rot, så det er viktig at det er ryddig.

Skrevet

Renslighet er viktig.

En ting som også er litt viktig, kanskje det virker litt rart, men det er at personen har litt mat i kjøleskapet. Var hos en jeg datet en gang, og i kjøleskapet der lå den KUN en pakke egg!

Da tenker jeg at personen ikke kan ha så mye lideskap for mat.

Personen hadde heller ikke dårlig råd.

Anonymous poster hash: 89678...da3

Skrevet

Tja og ja... Min nåværende er tydeligvis ikke spesielt opptatt av ryddighet og renslighet. Det går greit så lenge vi oppholder oss hos meg. Men jeg er faktisk skeptisk til å gå videre med samboerskap osv.

Anonymous poster hash: feff8...f62

Skrevet

Jeg liker faktisk kollektiv jeg, eller fellesboskap som det heter. For meg er personen i seg selv mer viktig enn hvor og hvordan han bor, men jeg har sansen for litt sosiale greier, til tross for at det kanskje kan bli litt mye innimellom. Men jeg ønsker å leve i et sosialt fellesskap framfor å bo alene,  så for meg er en mann med plass i et bofelleskap egentlig bare positivt. Nå er jeg kanskje litt spess selv da, men det er jo det som er så bra, at man er forskjellige og passer med forskjellige typer :-) Ønsker jo heller ikke å få barn med det første, da ville kanskje ting sett litt annerledes ut, men samtidig så tenker jeg positivt om det å dele et hus med andre familier som har andre barn, slik at man lærer å leve og ta hensyn til hverandre.

Anonymous poster hash: bbdaf...0ac
Skrevet

Tja og ja... Min nåværende er tydeligvis ikke spesielt opptatt av ryddighet og renslighet. Det går greit så lenge vi oppholder oss hos meg. Men jeg er faktisk skeptisk til å gå videre med samboerskap osv.

Anonymous poster hash: feff8...f62

Nettopp. Og da er det faktisk like greit å ikke bli sammen i utgangspunktet. 

Jeg har aldri kastet bort tid på å være sammen med noen som jeg ikke kunne se for meg en fremtid med (og med fremtid mener jeg barn, ekteskap, felles hjem osv)

Anonymous poster hash: 59e35...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...