Gå til innhold

Dreneringsbehov hus. Hvilke tegn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke tegn tilsier at man må drenere? Hva blr jeg se etter liksom? Eller hvordan veit jeg om det er på tide....Enebolig med kjeller. Vaskerom i kjeller, ellers kun rom brukt som oppbevaring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det kommer vann inn i kjelleren eller hvis det er veldig rått på veggene, kan være tegn på at det er dårlig drenering.

Anonymous poster hash: e3390...edb
Skrevet

Saltutslag

Kjellerlukt

Fuktflekker

Generell råhet i rommene

En god drenering varer i ca 40-50 år (NBI levetidsbetraktning). Dersom dreneringen er dårlig er det kun en ting som fungerer og det er å drenere på nytt. Pris på dette varierer etter hvor du bor i landet, men finger i lufta pris i tettbygde strøk er ca 2500 pr lm. Har hørt om folk som har betalt 750 og om folk som har betalt 3500...

Skrevet

Hvor mye saltutslag? En liten flekk på størrelse med en håndflate eller snakker vi større flekker? På innsiden eller utsiden av kjelleren?

Skrevet

Jeg har saltutslag i kjelleren. Det må dreneres, dessverre er ikke han som bor over oss enig (han må være med å betale), så nå må vi få noen eksperter til å fortelle ham at drenering er nødvendig.

Vi har mye saltutslag, det kommer ut fra gulv og vegger i flere rom i kjelleren. Har det begynt, blir det nok mer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...