Gjest indiangranny Skrevet 9. juli 2002 #1 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei Dere :D Jeg er megtig stolt av meg selv nå klarte å legge in en avtar på min profil.Hva synes dere om denne da dere ? Jeg fant ingen mindre enn den!!!! hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 9. juli 2002 #2 Del Skrevet 9. juli 2002 Så søt pelefanten din var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 *klapper indianlady på skulderen* Flott du endelig fikk det til Søt elefant! :blunke: 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 9. juli 2002 #4 Del Skrevet 9. juli 2002 Klapper Indian Lady på skulderen og gir henne en kjempeklem, og sier :Øvelse gjør mester Klemmer deg en gang til og sier: Du er kjempeflink!! :D Pelefanten er riktig kjempesøt, og hvor fant du han? Enda en klem til Indian Lady fra vennen din "Maeve" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juli 2002 #5 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei!! Jeg vil også ha litt skryt da.....for jeg er veldig kry over denne altså...!! Holdt jo på en evighet før jeg fikk den til. -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 9. juli 2002 #6 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei dere Her er linken jeg fant min elefant http://home.online.no/~josandoe/gif1.htm Så nå kan Maeve og dere andre gå inn og snuse :-) Stor klem til dere alle og takk for rosende ord. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå