Gå til innhold

Once you go large, you’ll never go back?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer dette?

Er det noen av dere damer som har fått smake skikkelig, stor kuk, og som har greid å nyte en normal eller t.o.m en liten etterpå?

Anonymous poster hash: 89e27...a37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker normalstørrelse any day. Var sammen med en fyr med gigantstake, var knapt plass til han, bare vondt. 

• Liker 4
Skrevet

Fitta utvider seg jo ikke permament.. 

Altså sliter litt med å nyte kuk rett etter at kjæresten har fista meg, men tar jo ikke så lang tid før fitta trekker seg sammen igjen :) 

Spørs dog på hvor liten det er snakk om, mellomstor går nok fint for de fleste, men direkte liten ville ikke vært så greit for min del iallefall.. Kunne funka om fyren var flink med hender og tunge seff men det er få ting som slår å bli knullet skikkelig av en medium/stor pikk, sorry småpenisede menn der ute :/

• Liker 5
Skrevet

var sammen med en som var veldig godt over gjennomsnittet, å det fantes ikke godt, bare vondt. måtte avbryte fordi han ikke klarte å styre seg så han peisa kukken så hardt oppi livmorhalsen min at jeg holdt på å brekke meg. i tilleg gikk jeg rundt å føltes ut som at jeg hadde blitt pult av ei diger colaflaske. så nei, stort er ikke best, slo opp på grunn av det

Anonymous poster hash: cba39...0bf
  • Liker 6
Skrevet

Altså sliter litt med å nyte kuk rett etter at kjæresten har fista meg, men tar jo ikke så lang tid før fitta trekker seg sammen igjen :)

Spørs dog på hvor liten det er snakk om, mellomstor går nok fint for de fleste, men direkte liten ville ikke vært så greit for min del iallefall.. Kunne funka om fyren var flink med hender og tunge seff men det er få ting som slår å bli knullet skikkelig av en medium/stor pikk, sorry småpenisede menn der ute :/

Det er jo en ærlig sak.;) Tror ikke de med mindre penis vil savne det uansett. Det går nok begge veier. De med mindre foretrekker nok trange.:)

Anonymous poster hash: 8e46d...c62

Gjest lipgloss
Skrevet

Kan jeg få lov å spørre hvordan du kom inn på fisting,trodde dette var for litt spes int jeg,spør bare for jeg lurer og tok det lang tid å trene seg opp til dette.

Skrevet

Helt ærlig så er det litt skuff med en liten en etter å ha vent seg til en litt større en.. :) Jeg har vært borti en som var så stor at det bare var vondt, det var ikke noe gøy og det funka jo ikke. Men har vært borti en som hadde PERFEKT størrelse (for meg i hvertfall..), han hadde stor pikk, men ikke for stor. Utrolig digg! Desverre var ikke dette en jeg fungerte sammen med på andre måter enn seksuelt da.. 

Anonymous poster hash: 0f647...02c
  • Liker 2
Skrevet

Kan jeg få lov å spørre hvordan du kom inn på fisting,trodde dette var for litt spes int jeg,spør bare for jeg lurer og tok det lang tid å trene seg opp til dette.

Bruker et par timer på å få det til ja, var temmelig rusa de første gangene også så det spilte vel litt inn på at jeg slappa fullstendig av og ikke registrerte veldig mye smerte, ikke at han bare kjørte knyttneven inn men  :laugh:

Begynte bare første gang med at han fingra meg, jeg bad etter flere fingre, og etterhvert hadde han hånden inni til knokene, og så gikk det derfra ^^

Og for de som lurer, fitta er like trang som før  :blomst:

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Bruker et par timer på å få det til ja, var temmelig rusa de første gangene også så det spilte vel litt inn på at jeg slappa fullstendig av og ikke registrerte veldig mye smerte, ikke at han bare kjørte knyttneven inn men  :laugh:

Begynte bare første gang med at han fingra meg, jeg bad etter flere fingre, og etterhvert hadde han hånden inni til knokene, og så gikk det derfra ^^

Og for de som lurer, fitta er like trang som før  :blomst:

Høres litt spennende ut syns jeg :) tror ikke jeg får kona med på det da :)

Skrevet

Kan vel nyte en normal men noe særlig mindre enn normal sier jeg neitakk til..
Var FF med en som hadde godt over snittet (kanskje rundt 20), og selvom det var småvondt til tider så er han den eneste som har fått bena mine til å skjelve så jeg blir lykkelig om jeg finner en slik igjen ;) og skal innrømme jeg prøver den dumme myten med å se an menns størrelse på hendene/føttene før jeg bestemmer meg for om jeg vil flørte med de ...

Anonymous poster hash: e92b9...23d
  • Liker 1
Skrevet

Kan vel nyte en normal men noe særlig mindre enn normal sier jeg neitakk til..

Var FF med en som hadde godt over snittet (kanskje rundt 20), og selvom det var småvondt til tider så er han den eneste som har fått bena mine til å skjelve så jeg blir lykkelig om jeg finner en slik igjen ;) og skal innrømme jeg prøver den dumme myten med å se an menns størrelse på hendene/føttene før jeg bestemmer meg for om jeg vil flørte med de ...

Anonymous poster hash: e92b9...23d

Lettere å sende en mld til meg da... 

Skrevet

Så da er vi enige om at man må ha over 20 cm for at jenter er fornøyde? Det betyr at 99% prosent av alle gutter er ubrukelige.

Skrevet

Bruker et par timer på å få det til ja, var temmelig rusa de første gangene også så det spilte vel litt inn på at jeg slappa fullstendig av og ikke registrerte veldig mye smerte, ikke at han bare kjørte knyttneven inn men :laugh:

Og for de som lurer, fitta er like trang som før :blomst:

Hehe da hadde du klart å nyte en liten penis også.;) Bare innrømm at du ikke er trang.:)

Skrevet

Så da er vi enige om at man må ha over 20 cm for at jenter er fornøyde? Det betyr at 99% prosent av alle gutter er ubrukelige.

Ingen her som har sagt det. Gjennomsnittlig størrelse er fint. 

• Liker 4
Skrevet

Eksen var ganske stor, over gjennomsnittlig i lengde og tykkelse. Men han var ikke god til noe annet enn å peise på. FFen min nå er gjennomsnittlig, og MYE bedre. Sexen med han er den beste jeg har hatt. Så savner ikke eksen i det hele tatt, selv om han var stor. Han lente seg på det at han hadde stor pikk og dreit i alt det andre. 

• Liker 3
Skrevet

Ingen her som har sagt det. Gjennomsnittlig størrelse er fint.

Hører alle si de er misfornøyde med gjennomsnittlige, at de foretrekker stor. Skal alle med liten bare skyte seg da, siden de uansett ikke får ha sex da? Og kvinner sier menn er overfladiske? Håper ikke kvinner klager over overfladiske menn mere. Det burde være helt ok å dumpe mødre etter fødsel, og kun gå etter trange trente jenter. Jenter tror de kan gjøre som de vil mot gutter, men de skriker så snart gutter er overfladiske tilbake.

Skrevet

Jeg foretrekker normalstørrelse any day. Var sammen med en fyr med gigantstake, var knapt plass til han, bare vondt.

Tror du jenter noen gang vil si "oh my god (insert male name), your cock is so normal!" i senga?

Anonymous poster hash: d04f7...86b

• Liker 5
Skrevet

Hehe da hadde du klart å nyte en liten penis også. ;) Bare innrømm at du ikke er trang. :)

En gjennomsnittelig penis er 14 cm om jeg husker korrekt.. En liten en vil da være 10 cm og mindre. Nei er jeg våt kjenner jeg ikke det særlig godt med mindre den er veldig tykk for lengden..!

Om du derimot synes det er best å kjøre den inn før jenta er kåt, ja da kjenner hun det nok, jeg får vondt av å sette inn en tampong så hadde nok kjent det, men det er dette med denne våtheten som utgjør forskjellen skjønner du. 

• Liker 3
Skrevet

Liker best normal, har gått fra stor til normal. Det gikk fint det.

Anonymous poster hash: 735ae...f0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...