Gå til innhold

Har du mange arr på kroppen?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ett i høyre øyekrok, etter operasjon som treåring. Vises nesten ikke (liker jeg å tro, da...)

Et par skikkelige på knærne, syklet en del som liten, mer eller mindre vellyket.

Ellers ingen jeg kommer på, men har for tiden en fantastisk fargepallett på låret, etter et hardt møte med et bordhjørne.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Hmm... nei, si det? :klø: Har som sagt, ett da, dersom det var meg du hinta til.

Ja det var deg :)

Nei jeg tenkte bare..jeg har liksom arr overalt. Ett arr er jo "ingen"! Og jeg får med jevne mellomrom nye også.. Iallefall nå etter at jeg har operert meg (se "Imorgen får jeg pupper"-tråden), har jeg jo fått to nye "skikkelige" arr.

Du må ha vært forsiktig når du var liten :) Eller enormt flink å løpe og sykle slik at du ikke trynte hele tiden slik som meg :ler:

Skrevet

1. flere arr under foten. tråkket på en knust ølflaske når jeg var i tyskland. gikk selvfølgelig barbeint.

2. to arr på den venstre hånden. hadde en liten ulykke med et treningsapparat på treningssenteret.

3. to arr på den høyre hånden etter lokalbedøvelse

3. tre arr på beina på grunn av sex på et hardt og gammelt baderomsgulv.

Skrevet

Et i panna.

To runde på armen rett ovenfor hånda.

Et på siden av håndleddet.

Et på håndflaten.

Masse på knærne.

På overarmen.

Under armene rett ved armhulen.

Noen på hofta.

Mange på siden av venstre fot.

noen nederst på mangen.

Skrevet

1 på haka, 1 på hvert kne som dekker stort sett hele kneskåla (gå på blades uten beskyttelse, i shorts er ikke smart)

1 arr på fingeren etter at jeg fikk bruke skarp kniv i barnehagen

1 lite søkk i ene kneet etter at jeg hoppa på ski og landet med kneet på kanten av skia. Sånne skikanter skjærer seg rimelig dypt inn i knær.

ellers har jeg akkurat nå 3 arr som jeg regner med vil forsvinne etter at jeg fjernet 3 føflekker.

Egentlig et under at jeg ikke har flere arr, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel å skaffe meg noen flere.

Skrevet

Jeg er full av arr, men tar med de som er størst/viser best.

-har flere rett under underleppa, bet gjennom da jeg falt som liten og det er merke etter flere tenner.

-ved høyre øyebryn, falt da jeg var liten.

-venstre skulder, katteklor.

-på høyre hånd, katteklor.

-venstre underarm, selvpåført (ikke noe selvmordsgreier, skulle bare bevise at jeg klarte å skjære meg selv til blods med en biffkniv :roll: )

-på venstre side av korsryggen, tok vekk en føflekk da jeg var liten. Dette arret er skikkelig fælt og folk sier alltid æsj når de ser det.

-venstre kne, tryna på moped.

-baksiden av høyre legg, brannsår.

-under venstre fot, tråkket på et skjell da jeg var liten.

Skrevet

Har haugevis med arr etter oppkloring av myggestikk/eller andre ting som har klødd. Mao så har jeg masse små-arr her og der, etter som jeg alltid pirker på skorper og sår :roll:.

Ramser derfor opp bare de jeg husker utenom:

-Har to brennarr på den ene armen etter å ha brent meg selv i ovnen på Heimkunnskapen.

-Har arr i ansiktet, heldigvis små etter at lillebror har kloret meg (jeg var visst ikke så snill selv heller)

-Har arr på begge knærne etter at jeg har tryna som liten

Flere husker jeg ikke i farten.

Skrevet

Hmm...

-Et arr på ryggen, etter at

jeg fjernet en føflekk som det var kreft i.. :roll:

-Et nesten usyndlig arr på siden av nesa

-Et arr rett over den ene pekefingren etter at jeg skjærte meg en gang

-To brenn arr på magen :roll:

Skrevet
1. flere arr under foten. tråkket på en knust ølflaske når jeg var i tyskland. gikk selvfølgelig barbeint.  

2. to arr på den venstre hånden. hadde en liten ulykke med et treningsapparat på treningssenteret.  

3. to arr på den høyre hånden etter lokalbedøvelse  

3. tre arr på beina på grunn av sex på et hardt og gammelt baderomsgulv.

:ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Har ett arr bare tror jeg....og det er ved nesen....og det er min brors skyld....

Skrevet

Jeg har endel arr, men ikke så mange som jeg hadde fortjent....(var, og er, litt vimsete av meg). Jeg har ingen store, skjemmende arr, og de fleste er bleknet fint etterhvert.

Jeg har blant annet en skjev fingertupp etter at jeg nesten kuttet den av meg med en slik hagesaks som unge, og masse arr på fingrene etter kniver og sager (jeg elsket alt som var skarpt).

Mine nyeste arr er to ganske lange, hvite arr på høyre underarm. Det ene etter et ublidt møte med strykjernet i sommer, det andre på samme albu etter et ganske heavy sykkelvelt for to måneder siden. Jeg kan fortsatt kjenne smerte i albuen, og kan ikke støtte hodet på den.

Jeg har aldri vært operert eller noe slikt.

Skrevet

ett arr i pannen etter jeg sydde 9 sting da jeg var 4 år... lang nattkjole og peiskant = drittkombo hehehe

hater når folk spør hvordan jeg fikk det, og ler av grunnen! makan! Det er ikke morsomt å slå seg selv til blods! jeg husker det jo ennå! BU!

Skrevet

Jeg har bare noen små arr som knapt er synlige:

- Et i pannen etter å ha løpt på en dør da jeg var 2-3 år

- Et helt oppi det venstre øyenbrynet etter å ha fått en fotball i ansiktet på barneskolen (og jeg hadde briller). Måtte sy ett sting.

- Et bak på høyre hæl etter å ha sparket borti stige i svømmebasseng (også på barneskolen)

- Et på yttersiden av høyre ankel etter å ha bommet kraftig med barberhøvelen (ca 3 år siden?)

- Et på høyre kne etter skikkelig heftig sykkelvelt som 7-åring (var oppskrubbet fra halsen til tærne)

- Fire parallelle streker på høyre lår, rett over kneet, fra i fjor sommer da jeg ble dumpet av kjæresten. Den eneste gangen jeg har skadet meg selv med vilje. Trodde ikke kloring kom til å gi arr, men det gjorde det visst... :oops:

Skrevet

Jeg har et langt, stygt arr på venstre stortå etter at jeg bommet på vedkubben med øksa....

Jeg har fortsatt et ganske dypt hakk ved hårfestet i panna etter å ha kranglet med broren min da jeg var 4 år. Han kastet en stein som traff ganske stygt.

I tillegg har jeg flere arr på armer og ben etter div. myggstikk, skrubbsår o.l. Klarer ikke la være å klø og pille på dem :oops:

Skrevet

nedenfra:

et 1cm*2mm på baksiden av høyre legg, fra da jeg, ca 10 år gammel, mistet en tallerken i gulvet og en av splintene rikosjetterte.

høyre ...hm. rett nedenfor og til høyre for venusberget, ca 3 cm langt, helt smalt, fra brokkoperasjon da jeg var 6.

ca 1,5*0,5 cm på høyre skinke, etter en lekeslåsskamp på vorspiel.

navlen: gammelt piercing-arr fra 1992. det fantes ikke piercingstudioer i norge på den tida, så dette har jeg laga selv.

venstre pekefinger, ca 1 cm*2 mm, fra et uhell da jeg tok den roterende kniven på mammas foodprocessor ut av oppvaskmaskinen, ca 12 år.

venstre skulder/overarm: ca 0,5 cm i diameter, bcg-vaksine-arr.

venstre side av halsen, like langt som pekefingeren min, 1 mm bredt: operasjonsarr fra godartet svulst. er lam i huden i området rundt og har noe redusert muskelkontroll, så jeg kan ikke lenger plystre. 13 år gammel.

rett under underleppa, på midten: bittelite piercing-arr. det ligger i skyggen og er knapt synlig. også hjemmelaget, fra 1995.

diverse gjengrodde ørehull. hjemmegjorte de og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...