Gå til innhold

Stixresultater, ingen endring etter endt kur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt. Hadde sterke utslag på urinstix for 1,5 uke siden med makset leukocytter og blod i urinen.

Jeg fikk antibiotikakur som endte på fredag, og var tilbake idag for nye prøver. Samme utslag, makset ut på leukocytter og blod.

Hva betyr det? Antibiotikabehandlingen har ikke funket i det hele tatt, og jeg er bekymret for at det kan være noe værre enn det jeg i utgangspunktet trodde det var. Pga kluss fikk jeg aldri et direkte svar på hva det var, men legen med at kuren jeg fikk ville "ta knekken" på det meste.

De har tatt nye prøver inkludert blodprøver nå, får svar om en uke- men jeg merker jo at kuren ikke funket og har mye vondt.

Hjelp..

Anonymous poster hash: ddac4...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken antibiotika fikk du?

Skrevet

Doksysyclin! Ts

Skrevet

Ble urinen sendt til dyrking? Altaå for å identifisere hvilken bakterie det er snakk om? Kanskje fikk du feil antiibiotika?

Skrevet

Den ble stixet bare, og ikke sendt videre fordi de kastet den "ved en feil". Enda det lyste utslag på stix...

Skrevet

Det skulle vært dyrket. Så får du AB som funker mot akkurat den infeksjonen. Nå må du nok på en mer bredspektret AB-kur

Anonymous poster hash: a2538...162
Skrevet

Det skulle vært dyrket. Så får du AB som funker mot akkurat den infeksjonen. Nå må du nok på en mer bredspektret AB-kur

Anonymous poster hash: a2538...162

Den ble sendt til dyrkning idag, men de ville gjerne ta celleprøve siden ab ikke funket som forventet. Kan det være hpv?

Skrevet

Den ble stixet bare, og ikke sendt videre fordi de kastet den "ved en feil". Enda det lyste utslag på stix...

Æsj! Kjedelig, noen klumser på laben da! Hvor var dette? Opplevd det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...