Gå til innhold

Hva f*** er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd sterk svetting med Microgynon? Svetter som en godt nystekt pizza for å si det sånn, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Lukta har virkelig satt seg. Endel utflod også. Helt forferdelig. Tror dere det kan være pillene? Blir helt kvalm av meg selv, fy f*** ass. Tips til gode såper??? Tenkte jeg skulle prøve TBS (The body shop). Dusjer 2 ganger om dagen. Såper inn to runder og vasker meg med klut. Barberer ofte. Bruker Palmolive dusjsåpe og selvfølgelig deo etterpå. Har lyst til å legge meg ned å dø haha, så ekkel føler jeg meg. 

Hjelp!

Anonymous poster hash: 72783...a2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har opplevd sterk svetting med Microgynon? Svetter som en godt nystekt pizza for å si det sånn, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Lukta har virkelig satt seg. Endel utflod også. Helt forferdelig. Tror dere det kan være pillene? Blir helt kvalm av meg selv, fy f*** ass. Tips til gode såper??? Tenkte jeg skulle prøve TBS (The body shop). Dusjer 2 ganger om dagen. Såper inn to runder og vasker meg med klut. Barberer ofte. Bruker Palmolive dusjsåpe og selvfølgelig deo etterpå. Har lyst til å legge meg ned å dø haha, så ekkel føler jeg meg. 

Hjelp!

Microgynon er altså p-piller. :) 

Skrevet

Microgynon er altså p-piller. :)

Svettelukta kommer forresten først og fremst fra under armene. Bare tenk dere lukta av nystekt Big One rett fra ovnen :/ Blæh, spyr av meg selv. 

Skrevet

Fikk helt enormt kraftig svettelukt av de jeg også, hovedsakelig under armene... Sluttet på de og da forsvant det heldigvis etterhvert. Begynte på cerazette etter det, og opplevde ikke det samme da :)

Anonymous poster hash: 88dba...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...