AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Noen som har opplevd sterk svetting med Microgynon? Svetter som en godt nystekt pizza for å si det sånn, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Lukta har virkelig satt seg. Endel utflod også. Helt forferdelig. Tror dere det kan være pillene? Blir helt kvalm av meg selv, fy f*** ass. Tips til gode såper??? Tenkte jeg skulle prøve TBS (The body shop). Dusjer 2 ganger om dagen. Såper inn to runder og vasker meg med klut. Barberer ofte. Bruker Palmolive dusjsåpe og selvfølgelig deo etterpå. Har lyst til å legge meg ned å dø haha, så ekkel føler jeg meg. Hjelp! Anonymous poster hash: 72783...a2e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Noen som har opplevd sterk svetting med Microgynon? Svetter som en godt nystekt pizza for å si det sånn, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Lukta har virkelig satt seg. Endel utflod også. Helt forferdelig. Tror dere det kan være pillene? Blir helt kvalm av meg selv, fy f*** ass. Tips til gode såper??? Tenkte jeg skulle prøve TBS (The body shop). Dusjer 2 ganger om dagen. Såper inn to runder og vasker meg med klut. Barberer ofte. Bruker Palmolive dusjsåpe og selvfølgelig deo etterpå. Har lyst til å legge meg ned å dø haha, så ekkel føler jeg meg. Hjelp! Anonymous poster hash: 72783...a2e Microgynon er altså p-piller. Anonymous poster hash: 72783...a2e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Microgynon er altså p-piller. Anonymous poster hash: 72783...a2e Svettelukta kommer forresten først og fremst fra under armene. Bare tenk dere lukta av nystekt Big One rett fra ovnen :/ Blæh, spyr av meg selv. Anonymous poster hash: 72783...a2e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Fikk helt enormt kraftig svettelukt av de jeg også, hovedsakelig under armene... Sluttet på de og da forsvant det heldigvis etterhvert. Begynte på cerazette etter det, og opplevde ikke det samme da Anonymous poster hash: 88dba...049
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå