Mia86 Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Alt jeg skriver om her er godkjent av min partner! Jeg er i et hetrofilt forhold, men tenner utrolig mye på jenter, spesielt feminine jenter.... Jeg har opprettet profil på GAYSIR for å bli kjent med andre jenter, og muligens utforske jentekroppen. Her har det kommet flere tilbud om treff med flotte og herlige jenter, men kjenner jeg fort blir skeptisk og nervøs. Tenk om jeg skuffer eller det hele blir rart. Så mitt spørsmål her er, hvordan ta denne sjansen og være selvsikker?? <3
Gjest Morello Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Bare gjør det! Og husk at bare fordi du møter noen betyr ikke det at du må gå hele veien med vedkommende, det er bare for å se hvordan det er og så evt gå litt videre hvis dere har kjemi. Babysteps! ^^
Mia86 Skrevet 7. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2015 Jo jeg har veldig lyst til det da Tips til antrekk, ulike forberedelser , samtaleemner for å unngå pinlig stillheter, ol...... Hvordan skjønner jeg om hun er hypp eller ikke liksom?? For meg er det ikke så vanskelig å lese gutta, men aner ikke om jenter er enkle å lese/forstå på samme måte... Blir dødskleint om jeg vil og ikke henne, eller motsatt... Hvordan i det hele tatt gå frem om jeg har lyst....?? <3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Jo jeg har veldig lyst til det da Tips til antrekk, ulike forberedelser , samtaleemner for å unngå pinlig stillheter, ol...... Hvordan skjønner jeg om hun er hypp eller ikke liksom?? For meg er det ikke så vanskelig å lese gutta, men aner ikke om jenter er enkle å lese/forstå på samme måte... Blir dødskleint om jeg vil og ikke henne, eller motsatt... Hvordan i det hele tatt gå frem om jeg har lyst....?? <3 Har du ikke jentevenninner? Jenter er jenter. Ha på deg klær og ta en dusj. Vi er ikke en egen rase som er vanskelige å forstå Anonymous poster hash: 7fbc0...171 1
Mia86 Skrevet 7. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2015 Jeg har ikke så mange jentevenninner nei, og de kjenner absolutt ikke til denne siden ved meg Nei, jeg regner vel egentlig ikke med at jenter er såååå annerledes, men akkurat nå er jeg mest nervøs og redd for å gjøre feil. Har aldri gjort noe med en annen jente før, annet enn å kysse. Så alle tips vedrørende dette temaet tas imot med takk. Om noen vil dele historiene fra deres første gang med en annen jente, ja takk Da tenker jeg på hvordan man gikk frem og hvordan man følte seg rolig og avslappet med den andre.... Skriv gjerne personlig melding til meg <3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Lar du partneren også ligge med andre? Vær ytterst forsiktig med å bare la en i forholdet utforske, det kan fort bli dårlig stemning, spesielt når det kan være litt uklare grenser. Snakker av egen erfaring som en mann som stilte med åpent sinn når dama ville eksperimentere med jenter.Anonymous poster hash: 92cef...1d6 5
Gjest Hummels Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Vær deg selv, bare gjør det, si til deg selv at det ikke er noe å være redd for, og si i fra om du vil ha publikum ;D
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Eh så du skal være utro altså... lykke til...Anonymous poster hash: 281d5...1c6 1
Mia86 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2015 Eh så du skal være utro altså... lykke til...Anonymous poster hash: 281d5...1c6 Jeg trodde ikke det var utroskap, når han har gitt meg lov? 1
LiseOslo Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 gaysir er et OK sted for å finne andre jenter Bare et tips: Du bør være rimelig klar på hva du ønsker og ikke. Råder deg til å fortelle at du er i et forhold, er bi, ny på jentesex og at du ikke ønsker et forhold med noen andre. (Det er nok en del på GS som ønsker mye mer ut av det enn det jeg tror du ønsker) Pass også på at den/de du får kontakt med ikke er fake. Det er dessverre en del fake profiler som det i virkeligheten står menn bak... 1
Fjompen Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Jeg trodde ikke det var utroskap, når han har gitt meg lov? Det er ikke det. Ikke bry deg om anonyme hat-postere her inne. 2
Fjompen Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 gaysir er et OK sted for å finne andre jenter Bare et tips: Du bør være rimelig klar på hva du ønsker og ikke. Råder deg til å fortelle at du er i et forhold, er bi, ny på jentesex og at du ikke ønsker et forhold med noen andre. (Det er nok en del på GS som ønsker mye mer ut av det enn det jeg tror du ønsker) Pass også på at den/de du får kontakt med ikke er fake. Det er dessverre en del fake profiler som det i virkeligheten står menn bak... Støtter denne. Og ja, jenteprofiler på Gaysir som skriver mye om sex, vil ha detaljer/bilder men kan selv legge lite på bordet, og svarer "har ikke" når du spør om snap/Skype/Cam-verifisering er menn. Omtrent uten unntak.
Mia86 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2015 Lar du partneren også ligge med andre? Vær ytterst forsiktig med å bare la en i forholdet utforske, det kan fort bli dårlig stemning, spesielt når det kan være litt uklare grenser. Snakker av egen erfaring som en mann som stilte med åpent sinn når dama ville eksperimentere med jenter.Anonymous poster hash: 92cef...1d6 Grensene er klare, null stress... Men takk for tipset... Er jo ikke sikkert det skjer heller liksom
Mia86 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #15 Skrevet 9. september 2015 Støtter denne. Og ja, jenteprofiler på Gaysir som skriver mye om sex, vil ha detaljer/bilder men kan selv legge lite på bordet, og svarer "har ikke" når du spør om snap/Skype/Cam-verifisering er menn. Omtrent uten unntak. Jeg er veldig klar på hva jeg søker om min situasjon. Og de jeg har snakket mer med, har vært veldig klare på det samme tilbake. Noen aksepterer det, andre ikke. Men ja, det er mye rart på GS og mange menn som prøver seg.. hehe.. Snap med bekreftelse er bra, brukt det noen ganger
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Jeg trodde ikke det var utroskap, når han har gitt meg lov? Nei du har bestemmt at du vil ha sex med andre, og han har gitt etter. Det kommer til å gå dårlig slik som slike forhold altid gjør.Anonymous poster hash: 281d5...1c6
Mia86 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #17 Skrevet 9. september 2015 Nei du har bestemmt at du vil ha sex med andre, og han har gitt etter. Det kommer til å gå dårlig slik som slike forhold altid gjør.Anonymous poster hash: 281d5...1c6 Har ikke bestemt noe som helst. Kun luftet tankene om at jeg tenner på jenter, og hans svar var kjør på.... Men om du mener det kommer til å gå dårlig, vil det komme til å gå dårlig likevel...
LiseOslo Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Har ikke bestemt noe som helst. Kun luftet tankene om at jeg tenner på jenter, og hans svar var kjør på.... Men om du mener det kommer til å gå dårlig, vil det komme til å gå dårlig likevel... Du har helt rett: Hvis han sier "kjør på", du gjør det, og det likevel går dårlig så hadde det gjort det uansett. Hvis partneren din sier at det er OK, så er det sansyneligvis det. Forskjellige par har forskjellige grenser for hva som er OK og ikke. Ingen andre kan bestemme hvilke grenser dere to skal ha. Det er jo ellers godt mulig at han ser en mulighet til å være med på en trekant, og hvis det er OK for deg og den den andre jenta du evt finner så bare kjør på. :-)
Mia86 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #19 Skrevet 9. september 2015 Du har helt rett: Hvis han sier "kjør på", du gjør det, og det likevel går dårlig så hadde det gjort det uansett. Hvis partneren din sier at det er OK, så er det sansyneligvis det. Forskjellige par har forskjellige grenser for hva som er OK og ikke. Ingen andre kan bestemme hvilke grenser dere to skal ha. Det er jo ellers godt mulig at han ser en mulighet til å være med på en trekant, og hvis det er OK for deg og den den andre jenta du evt finner så bare kjør på. :-) Tusen takk for supert svar Han har nok tenkt tanken på trekant ja skal ikke se bort ifra det, og det er helt ok, men tror det er vanskelig å finne ei som vil være med på det. hehe.... Men han har gjentatte ganger sagt at jeg bare kan kjøre på, at jeg bare kan kose meg Igjen takk for bra innlegg <3
LiseOslo Skrevet 9. september 2015 #20 Skrevet 9. september 2015 Tusen takk for supert svar Han har nok tenkt tanken på trekant ja skal ikke se bort ifra det, og det er helt ok, men tror det er vanskelig å finne ei som vil være med på det. hehe.... Men han har gjentatte ganger sagt at jeg bare kan kjøre på, at jeg bare kan kose meg Igjen takk for bra innlegg <3 Anytime Mia86 :-) Jeg har en del erfaring med jentekos så vel som trekanter og sånt, så bare gi lyd hvis det er noe du lurer på :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå