Gå til innhold

Hva er galt med feminisme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ny her, jeg tar masterprogram i rettsvitenskap i Bergen. En del av jentene som jeg kjenner tar kjønnsstudium her. Jeg ser at de rett og slett forandrer hvordan de snakker, og oppfører seg. De bruker ord som CIS (heterofil) og hvite som negative når de er det selv, jeg synes det er merkelig. De farger håret og skaffer seg falske briller.

 

De bruker falsk statistikk, 1 av 5 norske kvinnelige studenter blir voldtatt. Kvinner tjener mindre enn menn. Kun men kan være voldelige. Voldtekts kultur er normalisert.  

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si, det går nesten ikke å kritisere dem heller. Når jeg stille spørsmål om kvinner som tjener dårligere enn men om det kunne ha noe med barn å gjøre, ble jeg kalt "barfot husmor"!?

 

Jeg forstår ikke hva de studerer, hva formålet er, hvorfor de er så intolerant mot andre perspektiver. Jeg føler at de oppfører seg som en kult rett og slett. Og hvorfor er kjønnsstudium et fag når det er en ideologi.   

                     



Anonymous poster hash: 17a9d...143
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei jeg er ny her, jeg tar masterprogram i rettsvitenskap i Bergen. En del av jentene som jeg kjenner tar kjønnsstudium her. Jeg ser at de rett og slett forandrer hvordan de snakker, og oppfører seg. De bruker ord som CIS (heterofil) og hvite som negative når de er det selv, jeg synes det er merkelig. De farger håret og skaffer seg falske briller.

 

De bruker falsk statistikk, 1 av 5 norske kvinnelige studenter blir voldtatt. Kvinner tjener mindre enn menn. Kun men kan være voldelige. Voldtekts kultur er normalisert.  

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si, det går nesten ikke å kritisere dem heller. Når jeg stille spørsmål om kvinner som tjener dårligere enn men om det kunne ha noe med barn å gjøre, ble jeg kalt "barfot husmor"!?

 

Jeg forstår ikke hva de studerer, hva formålet er, hvorfor de er så intolerant mot andre perspektiver. Jeg føler at de oppfører seg som en kult rett og slett. Og hvorfor er kjønnsstudium et fag når det er en ideologi.   

                     

Anonymous poster hash: 17a9d...143

 

I de fleste student- og ungdomsmiljøer vil en kunne oppleve en tendens til konformitet hva gjelder interesser, språk, adferd og klesvalg. Dette er ikke mer påfallende for dette studiet enn for andre studieretninger. Bruken av cis/trans-terminologi stammer vel fra kjemi/biokjemi (?), men er gitt nye og ikke helt parallelle betydninger i dette faget.

Det som foreleses i studiet, har uansett grunnleggende betydning for forståelsen av dagens samfunn og hvordan dette bør endres for å oppnå en mer likestilt, rettferdig og tolerant verden, fri for patriarkatets tyranni og menns systematiske undertrykking og misbruk av kvinner.

 

Anonymous poster hash: ebbe6...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alt er galt med moderne feminisme i den vestlige verden.



Anonymous poster hash: f4457...0bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Stort sett alt er galt med moderne feminisme i den vestlige verden.

Anonymous poster hash: f4457...0bf

 

Fordi de vil frata mennene deres privilegier og makt???

Anonymous poster hash: ebbe6...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi de vil frata mennene deres privilegier og makt???

Anonymous poster hash: ebbe6...5aa

 

 

Pga sånne som deg.

Anonymous poster hash: f4457...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det finnes noen som tar en treårig utdannelse i noe så fullstendig verdiløst som "kjønnsstudier". 

 

Og dette sponser altså staten. Den ultimate dekadense. 



Anonymous poster hash: f3434...bf8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pga sånne som deg.

Anonymous poster hash: f4457...0bf

 

Er alt er galt med moderne feminisme i den vestlige verden pga sånne som meg? Det var da svært...

Anonymous poster hash: ebbe6...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er alt er galt med moderne feminisme i den vestlige verden pga sånne som meg? Det var da svært...

Anonymous poster hash: ebbe6...5aa

 

 

Det er vel kanskje ikke så rart at du får litt kritikk? Du er jo den som tidligere har skrevet flere innlegg på forumet her om at menn bør utryddes og lignende (ja, jeg kjenner igjen hvordan du formulerer deg, det er likt)

Anonymous poster hash: 6e13a...1c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker svært truene på de store egoene og de små tissene som antifeministiske menn oftest har. 

 

Alle heterofile menn får umiddelbart badetiss når de ser et feministtroll. Makan til stygge mennesker finner man ikke, både på innsiden og utsiden.

 

 

Anonymous poster hash: f3434...bf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker svært truene på de store egoene og de små tissene som antifeministiske menn oftest har. 

 

Man trenger jo ikke så stor tiss når man går etter vanlige kvinner, da kun feminister er så stor i glufsa at de trenger 18 cm++ i omkrets for å kjenne noe ;)

 

Ned med feminisme og frem med likestilling!

Anonymous poster hash: 3480d...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I de fleste student- og ungdomsmiljøer vil en kunne oppleve en tendens til konformitet hva gjelder interesser, språk, adferd og klesvalg. Dette er ikke mer påfallende for dette studiet enn for andre studieretninger. Bruken av cis/trans-terminologi stammer vel fra kjemi/biokjemi (?), men er gitt nye og ikke helt parallelle betydninger i dette faget.

Det som foreleses i studiet, har uansett grunnleggende betydning for forståelsen av dagens samfunn og hvordan dette bør endres for å oppnå en mer likestilt, rettferdig og tolerant verden, fri for patriarkatets tyranni og menns systematiske undertrykking og misbruk av kvinner.

 

Anonymous poster hash: ebbe6...5aa

 

Ellers har du det bra? Hvis du går rundt og føler at menn er slemme som bare har lyst til å undertrykke og misbruke kvinner anbefaler jeg deg å søke hjelp. 

Hmm. Jeg er mann, betyr det at jeg er en tyrann?

Anonymous poster hash: 9a5a9...eba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er galt med feminisme er at det er et begrep som appellerer lite til menn.



Anonymous poster hash: bd8bc...386
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker svært truene på de store egoene og de små tissene som antifeministiske menn oftest har. 

Om disse feministene hadde forholdt seg til ekte vitenskapelige metoder hadde ingen ledd av dem. De er konspiratoriske og paranoide, og teoriene deres virker som om de er tatt ut fra løse lufta..  

Anonymous poster hash: 9a5a9...eba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei dame som jobber innenfor akademia som har uttrykt bekymring, for den ekstreme feminismen som du ser der borte.

link til hennes post her

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=961604

 

Det du ser er damer som ukritisk tar inn falsk statistikk fra professorer som er ekstrem feminister, de har ikke noe konkrete beviser så de klipper og limer rapporter, sirkel referer artikler osv osv.

 

De har laget en konspirasjon teori om "innflytelserike men som bestemmer over skjebnen til kvinnene i samfunnet"  også kalt patriarkatet.

 

Jeg gikk del år siden på uni og så proto-sjw grupper danne seg, der de diskuterte hvor stort offer de er og brynte å kle seg som bomser. Og de er livredde å bli kasta ut fra gruppen og kritisert innenfor gruppen på grunn av politisk korrekt-het.

 

Feminismen må enten bli kasta ut fra det akademiske system som et studium eller total reform der objektiv analyse av data og ikke semantikk er i føre sette.

 

Feminisme=Dine rettigheter slutter der Mine følelser starter.     

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsstudium?????? :sjokk:

 

Det er da for faen ikke noe som heter det???? :klo:

 

At de (eventuelt) studerer kvinner og samfunn er vel mer presist for "alle" vet jo at kvinner, som sådan, er ofre i dagens samfunn..........

 

Svaret på spørsmålet ditt;  

Hva er galt med feminisme?

er: Alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alle heterofile menn får umiddelbart badetiss når de ser et feministtroll. Makan til stygge mennesker finner man ikke, både på innsiden og utsiden.

 

 

Anonymous poster hash: f3434...bf8

 

 

 

Heller stygg enn liten tiss.      Jeg kan sminke meg, hva skal du gjøre med mikropenisen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...